Kruipen jullie baby's al?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

na jaren genieten van twee mannetjes die alles op hun gemak ontdekte en probeerden zijn we nu tot onze verbazing de ouders van een baby Stijn die vandaag zes maanden is en al sinds een week achteruit aan het kruipen is. Ik wist niet wat ik zag. Zijn er nog meer die zo vlug zijn met kruipen?

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

Blij dat je er weer bent hoor!! Ik had al een noodkreet op je hyves achter gelaten :D

Kyra draait sinds een week eindelijk om. Maar nog niet terug natuurlijk maar ze lijkt het steeds fijner te vinden om op dat buikie te liggen. Al is ze na een paar x draaien wel helemaal kapot en dan slaapt ze weer een paar uur :D (jaja ik heb het erg makkelijk)
Dat Stijn nu al kruipt is wel snel hoor. Ben blij dat Kyra liever lui als moe is al gaat haar ontwikkeling nu wel als een trein. Lijkt wel of ze wat schade in te halen heeft.

Is er nu ook niets   meer veilig in huis of valt het mee?

Groetjes,

Frieda

Hoi Marloes,

Daan doet wel pogingen om te gaan kruipen, maar het heeft op dit moment nog meer weg van droogzwemmen dan kruipen.
Hij beweegt driftig met zijn benen (kruipbewegingen), maar vooruitgang of achteruit zit er nog niet in.

Liefs Saskia

Hoi Marloes,

Hihi, mijn dochter was ook zo'n trage. Draaide met 7 maanden en liep pas met 18 maanden. Ik was dan ook zeer verbaasd toen Bas met 3,5 maand ineens op zijn buik lag. Hij is nu 5 maanden en kruipt nog niet echt. Hij komt wel vooruit, maar dat komt meer omdat hij zo ontzettend druk met zijn armen en benen beweegt als hij op zijn buik ligt. Wij noemen hem wel eens de gestrande zeehond.
Als hij een speeltje net niet te pakken krijgt, doet hij wel erg zijn best om er toch te komen. Vaak lukt het hem dan toch.
Wat ik ook zo grappig vind is dat hij zo om zijn as kan draaien. Moet voor hem toch ook een hele ontdekking zijn geweest. 'Ik kan anders gaan liggen dan mama me heeft neergelegd!?!' Ik kan echt met veel plezier naar hem kijken als hij zo bezig is op de grond of in de box.

Groetjes, Karin
mama van Eva en Bas

Terug
Bovenaan