kruipen op 1 voet en knie??!!

Hoi dames (en evt heren),

Ik heb even een vraagje. Die kleine van ons kroop al toen hij 6 maanden was. Met 6,5 maand trok hij zich al overeind. Nu kruipt hij ook nog rond alleen doet hij dat op 1 voet en een knie. Is dat normaal, is dat een voorganger op, lopen op handen en voeten? Hij heeft toch geen last van zijn knietje?

Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen.

Bedankt alvast voor jullie reacties,

Vivian
 
Hoi Vivian,

Ik werk op een kinderdagverblijf en ik heb het bij meerdere kinderen mee gemaakt dat ze kropen op een voet en een knie, maar deze kinderen gingen op deze manier alles verkennen. Toen ze toe waren aan lopen ging dit net zo makkelijk als bij kinderen die op twee knietjes kruipt.

Groetjes Corine
 
Hoi Vivian,

Mijn zoontje van 10 maanden kruipt als een gek door het hele huis...ook op 1 voet en 1 knie...met zijn ene been/voet duwt hij zich vooruit waarbij hij dus maar op 1 knie leunt. Het ziet er gek uit maar hij is er dolgelukkig mee. Ik schijn het zelf ook gedaan te hebben als baby. Ik zou me daar helemaal geen zorgen om maken hoor...zolang ze lekker vooruit komen vinden de kleintjes alles best.

groetjes
Esther
 
Hoi vivian,

Mijn zoontje (inmiddels 6) kroop ook op 1 voet en 1 knie. En hij is met 15 maanden gewoon gaan lopen. Het enige wat we er aan overhielden waren spijkerbroekjes met 1 gaaf pijpje en 1 pijpje met een versleten knietje. Leuk toch!
Groetjes Esther.
 
Hoi 1e Esther,

Wel apart hè om je eigen naam te zien staan zonder iets geschreven te hebben, ik stond de eerste keer wel even raar te kijken.

Groetjes van de andere Esther
 
Terug
Bovenaan