kruipen op plavuizen

A

Anoniem

Guest
Onze dochter is 11 maanden en kruipt zachtjes achteruit. Ze is dit snel beu. We hebben een vloerkleed gekocht zodat ze daar op kan kruipen, maar twee "kruipjes" en ze is al op de plavuizen en dat is erg koud. Ik baal er eigenlijk een beetje van dat we plavuizen hebben en ben van plan om nog een vloerkleed te kopen zodat ze ook later meer ruimte heeft om lekker te spelen. Hoe doen jullie kindjes dat op plavuizen? En is 11 maanden erg laat om nog niet goed te kunnen kruipen?

Hoi Babybelle, wij hebben ook plavuizen (wel met vloerverwarming) en daar kruipt mijn zoontje ook op, hij is trouwens 13 maanden en kan sinds 2 weken kruipen. In het begin legde ik ook slaapzakken enz. neer, maar daar kroop hij zo vanaf, dus dan maar op de plavuizen. Groetjes

Hi,

Wij hebben geen plavuizen, maar een houtenvloer.
Tom wilde een hele tijd niets van kruipen weten, alleen maar tijgeren, en sinds 3 á 4 weken heeft hij het kruipen onder de knie..

We hebben een speelkleed voor van 1.30m bij 1m, maar hij kruipt nu overal, zowel als op het kleed als de vloer.. maar ik heb wel het idee dat het pas 'doordrong' op het kleed, omdat ie daar toch meer houvast had.

Groeten, Nens

Hoi, wij hebben bij Decatlon grijze matten gekocht, een soort puzzelstukken, 4 per pak ca 1mr per pak en daarmee een groot gedeelte van de kamer bedekt. Warm en zacht en later kun je ze zelf gebruiken om yoga of gym op te doen

Hallo, ons zoontje heeft ook een tijd getijgerd op de houten vloer, maar toen we laatst een weekend weg waren naar Centerparcs hadden we een huisje met vloerbedekking. We waren nog geen 10 minuten binnen en toen had hij het kruipen door! Sindsdien kruipt hij overal, ongeacht welke type vloer  het is.

Kian kruipt allang niet meer, loopt al een hele tijd. Kian kroop in de winter en hij had vaak een maillot aan. Heb ook twee speelkleden liggen en daar is ie inderdaad zo vanaf. Kian heeft nooit getijgert of achteruit gekropen, direct op handen en knieen.

Terug
Bovenaan