Kruipen tijd

Ik vind de tijd de eerste weken zo langzaam gaan, kan de tijd wel vooruit kijken naar de 18e, dan heb ik mijn eerste echo!
Ene moment ben ik heel positief...wat klachtjes..het zal toch weer een keer goed moeten gaan...
Andere keer kan ik het me niet voorstellen dat het goed zal gaan...kan ook niet fantaseren over hoe het straks zal zijn met een derde...hoe mijn kids zullen reageren als ik het ze vertel..ben natuurlijk al zo vaak op mijn bek gegaan met al die mk-en...
Zou wel kleren willen kopen, wat koop je dan, stel dat het goed gaat is het nu zonde...stel dat het toch fout gaat..had ik net zo goed wel iets kunnen kopen...twijfel alom!
Herkent iemand dit...
Xx suto

Ik ken het gevoel heb de 16de intake gesprek en ik kan niet wachten ik wil zo graag weten of alles goed zit..

Vanweekend gaan we het de familie vertellen en ben er zo zenuwachtig om zo stom

ja de tijs gaat echt langzaam tot aan de eerste echo(nog maar 6 dagen). Ik heb wel zoiets, van waarom zou het fout gaan, aan de andere kant heb ik geen/nauwelijks zwangerschapsklachten (die wel bij de eerste aanwezig waren).

We moeten het maar positief inzien 9joe moeilijk dat ook is).

Qua kleding heb ik zelf nog wat van mijn vorige zwangerschap (wel oktober versus nu mei), dus ik heb nog niks gekocht, pas ook nog in mijn kleding. Kleding voor mezelf ga ik pas kopen als het echt noodzakelijk is.

Zo herkenbaar. Ik ben nu pas 6 weken dus ik moet nog een maand wachten op die eerste echo. En ik voel me zoooo lamlendig. Niet echt misselijk ofzo maar gewoon moe. Gisteren weer een keertje rond twaalven naar bed en nu ben ik weer niks waard. En ik wil het eigenlijk vertellen aan iedereen, maar vriend wil het nog stil houden.... zucht......
Vandaag gingen de kids uit hunzelf doktertje spelen omdat mama zo ziek is.... Eigenlijk best sneu voor ze.... Bah, ik zou ook zo met mn vingers willen knippen een een maand of twee verder zijn.....
Dat met die kleding heb ik ook. Ik heb al mn zwangerschapskleding destijds aan mn zusje gegeven en nu het nog geheim is kan ik het natuurlijk ook niet terugvragen..... Maar mn broeken zitten ook niet echt lekker mee nu..... Bah, die eerste maanden zijn echt niet leuk vind ik.....

Hier ff klagen lucht wel op trouwens :)

Hier hetzelfde...ik vind de eerste weken echt niet zo leuk. Natuurlijk ben ik superblij, maar tegelijkertijd wil ik het ook niet meteen de wereld inschreeuwen.
Ook mijn broeken beginnen een beetje strak te ziteen en dat is hartstikke leuk, maar om nu al in zwangerschapsbroeken te gaan lopen?? Neuh, nog even niet.

We hebben al een echo gehad en het gaat allemaal prima vanbinnen, toch wil ik heel graag dat die eerste 3 mnd voorbij zijn want ik het toch het gevoel dat het dan pas echt begint!

Sterkte met wachten meiden, helemaal killing als je nog geen echo hebt gehad. Maar denk maar zo: 90% gaat gewoon goed!

Groetjes MArijne
8w6dgn

nou hier gaat de tijd ook verschikkelijk langzaam, Ik moet ook nog 6 dagen tot de eerste echo en ben dan 8wk en 5 dagen.
de tijd schiet ook echt niet op.

maar gelukkig ben ik niet de enigste die er last van heeft en waar de tijd niet vooruit gaat.

allemaal veel succes met wachtte en uiteindelijk komen we allemaal bij de 12 weken aan
daar gaan we gewoon vanuit.

Als je kleren niet meer prettig zitten kun je gewoon zwamgerschapkleren aan doen.. Ik was 7weken zwanger van me zoon en ben toen zwangerschapkleren gaan dragen maar goed ik had voor ik zwanger was ook een strak gespierde buik en dan zie je het ook sneller..

Al moet ik zeggen dat ik blij ben nu als ik alleen ben (of met mijn man) dan kan te minste me knoop los en hoef ik me buik niet in te houden

Terug
Bovenaan