Kruipen

onze zoon van bijna 7 maanden probeert voorzichtig te kruipen. hij kan het alleen nog niet. Hij gooit zijn kontje omhoog, slinger zijn benen eronder en dan ...... valt hij met zijn hoofd op de grond. Hij kan heel erg boos worden als hij niet bij zijn favoriete speeltje kan komen.
Wat is de gemiddelde leeftijd waarop kindjes gaan kruipen. Ik   heb eigenlijk zelf geen idee.
Ik heb wel het idee dat ons knuffeltje een beetje lui geval is. (ach ja, over een jaar denk ik vast terug aan die makkelijke tijd dat hij nog niet het hele huis rond liep haha)

groetjes
 
Je zoontje is niet traag hoor! Ik vind het zelfs een beetje snel met 7 maanden.
Maar er is niet echt een gemiddelde voor volgens mij. Mijn dochter is nu 13 maanden en die kruipt (zittend)   sinds ongeveer 2 maanden. Ze gaat nu staan en een beetje schuifelen langs de tafel.
Volgens mij gaat je zoontje wel lekker zo. Geniet er nog lekker van dat is nog niet door huis raast :)
 
Hoi,
Mijn zoontje is nu ook zeven maanden en tijgeren kan hij al vrij goed (gewoon met de armen naar voren trekken) maar met het echte kruipen begint hij nu. Inderdaad kontje omhoog, beentjes eronder, maar die armpjes die lukken nog niet!
Zeven maanden is inderdaad best aardig om te gaan kruipen. Ik geloof dat de gemiddelde leeftijd acht maanden is. Er zit zo'n verschil in. Mijn oudste deed het met precies acht maanden, mijn tweede toen ze 1 werd en de laatste dus rond de zeven maanden.
Ennne...het is waar wat je zegt: de makkelijke tijd is dan voorbij!
Ivy
 
mijn dochter kruipt ook nog niet, en ze is bijna 7 maanden. Ze snapt dat ze haar billen omhoog moet doen en haar knietjes, maar verder komt ze niet. Eergisteren was ze aan het oefenen, dus ben ik een meter verder gaan zitten en riep haar, ze deed heel erg haar best en schoof toen een stukje achteruit

groetjes, Ellen
 
7 maanden lijkt mij ook wel vroeg, maarja, je hoort het meer. Onze Wiebe is nu 9 maanden en hij kruipt ook nog niet. Zou het wel willen, maar hij ligt ook echt niet meer graag op zijn buik.

grtjs, Bea
 
Hoi,

Je bent niet de enige die zo'n snelle heeft hoor! Mijn dochtertje kruipt, zit en staat sinds ze 7 maanden is. De gemiddelde leeftijd is volgens mij rond de 9 maanden. Ze is nu 9 maanden en begint nu met los staan en zet af en toe een stapje. Als hij zijn billen al in de lucht krijgt duurt het vast niet lang meer. Dat heeft bij ons nog geen twee weken geduurd, en van de ene op de andere dag kwam ze vooruit. Wel schattig hoor, zo'n klein moppie door je kamer heen. Maar inderdaad, af en toe denk ik, lag je nog maar eens even stil haha.

groetjes,

Desiree
 
Terug
Bovenaan