kruipen?

hoe oud zijn jullie kindjes en wat kunnen ze??

ik vroeg me af wat de gemiddelde leeftijd is wanneer een kindje kan gaan kruipen?

mijn zoontje is nu 7 en een halve maand en kruipt niet maar maakt wel aanstalten naar.. en jullie kindjes?
 
Goeienavond Trotse mam,

Ik heb een zoontje van 10 maandjes en hij kruipte ook pas na 7 en een half maand. Met 8 maanden kon hij pas echt zitten. Dus het is vrij normaal dat jouw kind nog niet echt kan kruipen. Bij elk kind verschilt het. Ik was ook bezorgd omdat hij nog niet kon zitten en kruipen maar het komt allemaal vanzelf. En hij kreeg pas met 8 en een half maand tandjes. Dus het is niet nodig om je er druk om te maken. En zolang de Consultatiebureau tevreden is hoe het nu gaat dan hoef je je geen zorgen te maken.

Groetjess
 
ik maak me er ook geen zorgen om maar was erg benieuwd ik kan niet wachten totdat hij goed kan zitten zodat ik nog meer dingen met hem kan gaan doen zoals fietsen en zo.. als het straks eenmaal zover is en e achter aan moet vangen dan denk je vast weer wat gaat het toch snel..

ik vind alles leuk trouwens had ik niet verwacht dat het zo leuk kon zijn..
hij heeft trouwens al 7 tandjes! de eersten kwamen al met 4 maand dus daar is hij wel mooi op tijd mee

nou we wachten af bedankt voor je reactie
groetjes
 
Hallo trotse mama,

Sorry dat ik je verkeerd begrepen heb. Ik had er ook heel veel moeite mee dat hij zo weinig kon toen hij 7 maandjes was. Maar alles kwam gewoon in 1 keer. Dat is zeker geweldig om te zien. Geniet er maar van.

Groetjess
 
mijn zoontje is net 8 maanden en sinds dit weekend gaat ie tijgeren.
hij komt nu overal bij en dat vindt ie geweldig.
Zijn grote zus van 2 jaar vermaakt hem graag en als er oppaskindjes in huis zijn heeft ie helemaal veel lol.
hij tijgert door de hele kamer heen en speelt heerlijk.
ik geniet er zo ontzettend van als ik mijn kids zo lekker zie spelen of lol zie maken samen, heerlijk.
groetjes Martine
 
Terug
Bovenaan