Kruipende tijd

Ik vind dat de tijd zooooo langzaam gaat.....heb daar anders totaal geen moeite mee en heb altijd tijd tekort, nu kan ik de klok wel doordraaien tot de eerste echo en dat is pas over 2.5 week, herkenbaar?
Ik ben nu net 6 weken zwanger

Heel erg herkenbaar, soms denk je...."waar blijft de tijd"... maar nu....
1 week lijk wel een maand....
Bij mijn 2 vorige zwangerschappen ging het aan het eind weer veel te snel, dat had best wat langer mogen duren haha
Ik heb 10 Oktober m'n eerste afspraak bij de gynaecoloog, ook nog dik 2 weken dus :S
Ik heb bewust gekozen om rond de 9 weken die afspraak te hebben, ik weet nog met m'n zoontje dat bij de eerste afspraak het hartje niet klopte, kon toen een week later terug komen, nou die week leek ook wel een jaar!
Fijn weekend!
Liefs,
Claudia

die eerste paar weken lijken zo superlangzaam te gaan is echt niet meer normaal normaal gesproken vliegt de tijd maar nu lijkt hij voorbij te kruipen maar had ik bij me andere zwangerschappen ook zo maar daarna ging het heel erg snel toen die 12 weken voorbij waren

Pff, dat heb ik nu ook! 4 oktober is mijn eerste afspraak bij de vk, waarschijnlijk word daarna nog een afspraak gepland voor de echo.. Duurt me eigenlijk te lang, maar ja wat doe je eraan he!

Succes met wachten dames en hopelijk allemaal goed de 12 weken door!

Liefs

Ik ben gelukkig aan het aftellen. As dinsdag heb ik mn eerste termijn echo....hopelijk gaan de komende dagen inderdaad sneller dan de afgelopen twee weken......

gr

ik heb gelukkig al een echo gehad maar daar bleek ik pas 6 weken en 6 dagen zwanger terwijl ik dacht dat ik 8 was dus werd ik even terug geschoven in mijn zwangerschap dat was erg balen . maar de tijd kruipt echt voor mij helemaal omdat ik vakantie heb

Misschien ben je wel8 weken zwanger,maar zitten ze er een aantal mm naast, heb ik ook vaker gehad en uiteindelijk was mijn eigen berekening goed....
Alles verder goed?

Terug
Bovenaan