Kruisje op test

A

Anoniem

Guest
<p>Hi allemaal,</p><p>Ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet. Ben nu al 65 dagen niet ongesteld geworden. En ben sinds 7 maanden gestopt met de pil, had direct een regelmatige cyclus na het stoppen. Afgelopen maand een week behoorlijk misselijk geweest, last van mijn borsten etc.  Maar ik wordt maar niet ongesteld, testen blijven negatief. Maar nu heb ik de kruidvat testen met het pipetje gebruikt en tot 2 x toe komt er een duidelijke + op te staan. Maar volgens de verpakking moet er een 2e verticale lijn komen. En ik kan nergens iets vinden over een plusje.  Het maakt me echt gek! Is die + nou uitgelopen inkt? </p><p>Ik hoop dat jullie ervaring hebben, misschien geeft me dat wat meer rust.</p><p>Liefs</p>

Wat vervelend zeg.
Ik zou toch echt een bezoekje aan de huisarts gaan brengen. Die kan je uitsluitsel geven, onderzoek doen, bekijken of je zwanger bent, bekijken waarom je menstruatie uitblijft.
Toitoi!

Bedankt voor jullie reactie. Heb afgelopen week al contact gehad met huisarts deze gaf aan dat ik zwanger kan zijn (geweest). Maar ik moet afwachten. En pas mag langskomen als ik buikpijn krijg of koorts. 

Zoals hierboven ook gezegd word, doe een digitale zwangerschapstest. Dan weet je het zeker!

Doe een digitale test. Weet je t zeker! Laat het weten of je een kleintje mag verwachten super spannend altijd

Terug
Bovenaan