Kruistocht

Ik begin een beetje het idee te krijgen dat sanne 'n sem een beetje een kruistocht is aan het voeren. Lees regelmatig mee en ik ben van mening dat iedereen het op zijn manier doet, en het beste met zijn/haar kindje voor heeft. Ik ben op advies van de kinderarts en het cb begonnen met bijvoeding toen mijn dochter 3 1/2 maand was. Ons dochtertje houdt niet van melk. Nou zou je zeggen elke baby lust melk, maar die van ons drinkt er te weinig van en het kost teveel strijd. Nu groeit ze weer, spuugt minder, en eet bij de vier flesjes die ze moet drinken fruit   en groente. Toen ik het verhaal van de WHO aanhaalde bij de kinderarts, was hij het met me eens. Echter als je kindje niet groeit omdat ze het verdomd om te drinken dan wil je wel afwijken. Echter zo'n kruistocht als jij houd, doet mij wel pijn. Alsof ik niet het beste voor heb met mijn dochter???
Wendy
 
dit maak jij er zelf van dit heb je mij nooit horen zeggen..
jammer dat jij dit vind...
maar er zijn altijd uitzonderingen..
maar ook genoeg hier met te weinig geduld..
en de berichten zijn juist bedoeld voor de nieuwe mama's die het nog niet zo goed weten of twijfelen..
om die op een goed spoor te brenge, wat gelukkig al bij een paar is gelukt!
en niemand doet het hier fout..
wij wijzen alleen op de feiten..
ik zeg er niet voor niets bij ieder maakt zijn eigen keus..
de verhalen die ik post kome van bronnen af..
je kunt zelf toch kiezen wat je ermee doet?
suc6 verder..
 
Hoi sanne n sem,

En die bronnen waar jij alles vandaan haalt zijn wel betrouwbaar en goed (goed is niet het juiste woord, maar weet effe nie anders te formuleren).
Sorry maar ik heb er nu inmiddels er de buik wel vol van.
Ga ergens anders lezingen houden met je bronnen ipv "nieuwe moeders" zoals jij ze noemt onzeker te maken.

Groetjes van Mieke
 
Hoi allemaal,
het is natuurlijk allemaal erg goed bedoeld van Sem en Sanne. Maar ik denk alleen dat hier vooral mensen op het forum zitten om ervaringen en meningen te delen met andere moeder/vaders.
S en S komt vooral met wetenschappelijke bewijzen en stukjes van internet over voedingen.
Dat is, denk ik, niet het antwoord wat de meesten verwachten.
Groetjes Anne.
 
Terug
Bovenaan