kruitvat flesvoeding lost niet lekker op?

hoi,
mijn dochter kreeg altijd friso 1, verleden maand is ze 6 mnd worden en nu heeft ze dus friso 2.

maar al heel snel begon ze te spugen, athans het borrelde zo omhoog.
heel vreemd het cb had er nog nooit van gehoord!!

ik ben dus andere voeding gaan gebruiken maar ja allerlei keus,ik had veel mensen over kruitvat voeding gehoord en waren tevreden.
het zou goedkoop zijn??
nu heb ik dit na gerekend en het blijkt in verhouding duurder te zijn.
want er zit minder in en je gebruikt per schepje dus meer. dat betekent..
dat ik er nu een kleine week mee kan doen en ik deed met friso bijna 1,5 week
ermee.

maar ik vind het heel korrelig blijven in de fles, het lost niet makkelijk op.
maar mijn dochter spuugt niet meer.
omdat ik dus niet kapot ben van die voeding ben ik toch friso gaan gebruiken, en toch begon ze weer te spugen...
maar welke voeding vinden jullie prettig..
ze heeft verder nooit echt gespuugd in die eertse 6mnd.

groetjes claud

Hallo,

Heb je Nutrilon al geprobeerd?
Ik gebruik vanaf het begin al Nutrilon en ben zeer tevreden.

Mijn zoontje is nog geen 6 maand dus ik weet niet hoe hij straks op de opvolgmelk gaat reageren.

Groetjes Marieke

ik heb ook gehoord dat kruidvatmerk goed is en niet duur. wij hebben echter vanaf het begin nutrilon standaard gebruikt, onze dochter is nu bijna 13 weken...hier spuugt ze niet van..ze geeft wel af en toe wat mondjes terug, maar dat doet ze pas vanaf dat ze klankjes oefent. zij drinkt 150cc en we doen  ongeveer anderhalve  week met een bus nutrilon(5 schepjes per flesje). ik heb nog geen ervaring met opvolg melk..dus dat weet ik niet! succes met zoeken...

Ik persoonlijk vind de prijs geen argument om voor een voeding te kiezen.
Thijmen reageert vanaf het begin goed op Nutrilon en dan houd ik het daar ook bij!
Nutrilon is wel de duurste maar het valt me al met al mee wat Thijmen ons kost in de maand (beetje dom verwoord sorry!)

Ik wil niet zeggen dat goedkope voeding niet net zo goed is hoor, begrijp me niet verkeerd!!!!!

Maar omdat Thijmen goed reageert op Nutrilon heb ik nooit wat anders geprobeerd!.

Groetjes Marieke

hoihoi!

Ik gebruik nu Friso 1 en vind dat dit soms ook niet zo goed oplost in het water; maar merk wel dat dat dan vaak ligt aan de temperatuur. Als het heet genoeg is, lost het wel goed op. Moet dan soms wel weer eventjes wachten met het geven van de fles omdat het dan te heet is..
Nutrilon loste beter op.. maar ja, vond ik ook iets te duur.. en Sam vind de Friso verders prima!

Groetjes, Margreet
trotse mama van Sam, 13 dec.

Ik gebruik nu Similac 1, die moet ik wat langer schudden dan de Nutrilon, maar verder is het prima voeding. Ik merk geen verschil mbt krampjes of spugen.

Groetjes
Wasabi

Met opvolgmelk geen ervaring maar met de voedingen blijft het steeds een grote test.

Eerst Similac...goedkoop en het ging goed totdat ze problemen kreeg met
stoelgang en krampjes. Over naar de omneo van nutrilon...werkt heel
goed bij haar alleen de ontlasting blijft een probleem (3/4 dagen).
Friso comfort geprobeerd....3 flesjes gemengd gegeven omdat we rustig
moesten overstappen...3e fles...huilen,huilen,huilen......zielig hoor...

we houden het dus maar bij de omneo...

Dus ja testen en als het goed werkt vasthouden aan dat merk!!

Groetjes Claudia en Maud-je

Terug
Bovenaan