kruitvat groente hap

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
wie weet of de groentehap van kruitvat wat is???
hij scheelt nogal in de prijs en zag dat ze een beetje dezelfde combi,s hebben als olvarit.
groetjes piewie

Hier worden de kruitvatpotjes met smaak opgegeten....maakt eigenlijk niet uit wat er in zit hahahha. Als de olvarit in de aanbieding is dan hebben we die ook maar meestal is het kruitvat..ook de fruitpotjes staan hier in de kast, altijd handig als je ff weg bent of zo en je hebt geen tijd om vers fruit te geven.

Ook hier worden de potjes van Kruidvat goed genuttigd, echter ik vind de keus niet zo uitgebreid, dus samen met Olvarit komen we een heel eind. Het scheelt inderdaad behoorlijk in de prijs, vooral zoals laatst toen ze ook nog in de reclame waren.

Groetjes Fonske.

Bij ons is ook voornamenlijk de kuidvat in de kast te vinden  (groente en fruit). Omdat de keus niet zo groot is wissel ik het af met Olvarit. Verder de aanbiedingen goed in de gaten houden, laatst keer de nieuwe potjescollectie van Albert Heijn geprobeerd, ook een succes!  

Ik heb ook de kruitvatpotjes groente overwogen, maar  toen ik  het etiket  las  zag ik  dat er zout wordt toegevoegd en bij de olvarit gebeurd dat niet.

Aangezien Stef een moeilijke eter is, gaan we zo toch eens proberen...
Dusse...bedankt voor de tip!

Liefs Annet

Ik heb ook regelmatig de groentehap van de kruitvat, het is maar net in welke winkel ik ben. Maakt voor Tess niet zoveel uit want die eet volgens mij alles.

Groetjes Sandra

hoi..
bedankt voor de reacties,zo te lezen is de keus weinig.daar had ik nog niet echt na gekeken.ik zal eens een kijkje gaan nemen.idd combineren met olvarit is dan een goed idee.die heb ik nog genoeg staan..kreeg laatst z,on folders als je er 20 koopt krijg je de helft terug op je rekening en trouwens dames nu bij etos 8 halen 6 betalen.Mila eet de potjes van olvarit goed,maar kan kruitvat eens proberen.
als dat van zout toevoeging waar is dan ben ik daar wel wat minder enthausiast over want dat wil ik toch wel beperkt houden.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan