kruitvat opvolgmelk

Hallo meiden.

Sinds dat de opvolgmelk nutrilon in een nieuwe  jasje zit en daardoor duurder is geworden. ( ze zeggen dat e rmeer voedings waarde in zit en daar door duurder is geworden, nou wie geloofd dat nou, niemand dus!)

Komt kruitvat met een nieuw product voor onze kleintjes!
Zij hebben sinds kort nu ook opvolgmelk voor onze kleintjes vanaf de geboorte tot ongeveer 18/24 mnd,  opvolgmelk standaard 1,2 en 3   voor 5.49 euro  800 gram en opvolgmelk extra care 1 en 2   voor de gevoelige kindjes.  7.39 euro per pak voor  800 gram

Wie heeft dit al geprobeerd? en wat vind je ervan?

Zelf geef ik nog steeds mijn kleine meid 6.5 mnd volledig borstvoeding, maar het gaat wat minder worden , vooral de laaste voeding waardoor ze s'nachts 1 of 2 keer   komt voor een voeding.

Ik ga binnenkort dus langzaam over op flesvoeding.

Van een meisje op een verjaardag laast die had het er ook over en die ging het ook proberen, ze had met het voedingscentrum voor kindervoeding gesproken en zie dat het kon , het was het zelfde.

Wat is hier jullie meinig en ervaring over?

Groetjes
 
Hallo,

Ik geef sinds ongeveer 2 weken de Kruidvat standaard opvolgmelk. Bevalt me prima, Ruben vindt het lekker. Enige kleine nadeeltje, je moet wat langer roeren/schudden voordat de poeder is opgelost (kleine moeite vindt ik, voor die 2 euro verschil met de Frisovoeding en 4,5 euro verschil met de Nutilonvoeding) en het schepje heeft een riggeltje waardoor je het poeder niet zo makkelijk kan afstrijken. Verder weegt het voordeel dat het ZEER voordelig is, zeker op tegen die 2 minpuntjes.
Mijn mening is: duurder hoeft niet perse beter te zijn, dus Ruben krijgt van mij lekker Kruidvat opvolgmelk.

Groetjes Daniella
 
Mijn kleintje is pas 10 weken en Ik heb geen borstvoeding gegeven. Ik ben begonnen met Nutrilon, maar sinds anderhalve week gebruik ik de kruidvatmelk. En ik vind het ideaal. Mijn zoontje lijkt geen verschil te merken (en ik wel: veel goedkoper!!!). Ik merk zelf ook geen verschil.
Dus mijn tip: kruidvatmelk!
 
Hoi allemaal,

Ik wil ook kruidvatmerk geven aan mijn zoontje.Volgen cb is er niets mis mee.
Het is alleen goedkooper.
Baby voeding wordt in NL door dezelfde commissie goedgekeurd.
 
 
hoi
mijn dochtertje is nu 4 weken en krijgt sinds 2 weken het kruidvat merk voeding extracare en het beval prima het bureau zei dat er de zelfde voedingsstoffen inzitten als in de duurdere dus ik kon ook gewoon overstappen en hetgaat hartstikke goed
groetjes patries
 
Hallo meiden

Bedankt voor de tips alvast.

Ik geef toch nog vollidig BV nu 7 mnd en het gaat nog steeds goed, zolang het goed gaat blijven we er mee door gaan, misschien dat ik de voeding van 22.00/23.00 wel ga vervangen door een flesje want ze komt s'nachts nu 2 keer per nacht om bij me te drinken niet dat ik dat erg vind, maar na 7 mnd een nachtje door slapen zou ik wel eens lekker vinden.Maar ik vind het nog zo fijn en gezellig dat ze bij mij drinkt.nog iets dat ons samen verbind sinds dat ze gemaakt is. dan is het helemaal los van elkaar.

Ik weet wel zodra ze flesje gaat krijgen dat ik kruitvat ga kopen. want inderdaad, het moet goed zijn want anders mag het de markt niet op. en veel melkvoeding komt uit de zelfde fabriek, alleen ieder met een andre nufje erbij en in een ander jasje gestoken.

Groetjes
 
hi,

ik geef geen poeder melk meer (zoontje is 18 maanden), maar als ik dat wel zou doen zou ik echt overgestapt zijn op de kruidvat melk. Het is heus goed anders mag het niet op de markt gebracht worden. Ik gebruik zelf ook wel is hun eigen merk, luiers, thee, roosvisee, etc. etc. en dat zijn ook allemaal goede producten.

groetjes,
lia
 
Terug
Bovenaan