Kruivatdoos

Hoi meiden,

Weet iemand wanneer je bericht moet krijgen van de Kruidvatdoos. Renske is nu 14 weken en ik heb nog geen bericht gehad. Ik dacht dat je bericht moest krijgen als je baby 3 maanden is of niet?

Groetjes Anneke

hallo

Ik denk dat je de prenatal doos bedoelt?!
die uitnodiging krijg je rond 3 maanden, je vind die bon meestal bij een boekje van Prenatal of bij het boekje wat je elke maand krijgt tot de kleine 1 jaar is.(ben even de naam kwijt van het boekje)

pakket is trouwens heel leuk, ik ga niet zeggen wat erin zit, het is veel te leuk om zelf te ontdekken

groetjes Veronique en Danielle (20wkn)

Die van de Prenatal heb ik al opgehaald vorige week. Wat zat er bij jou in?

Bij mij scheermes, rammelaar en verder weet ik eigenlijk niet zo goed meer. Dom he.

Ik bedoel dus wel die van de Kruidvat. Heb ook gehoord dat er vaak wat mis gaat daar. mijn schoonzusje, is bevallen begin april, heeft de bon helemaal niet gehad.

hoi anneke,
ik heb onlangs de kruidvat doos in ontvangst mogen nemen....
het ging bij mij ook een beetje raar, ik kreeg eerst een bericht dat ik later een bericht zou krijgen dat ik zo'n doos op kon halen binnen kort...dat duurde best lang...toen kreeg ik alsnog een bericht, moest je een coupon uitprinten   en daarmee kon je de doos ophalen.
maar het duurde niet zo lang als bij jou???
ik weet ook niet wat je daaraan kan doen....maar stel je je er maar niet teveel van voor!
ik weet eigenlijk al niet meer wat er in zat, niet veel in ieder geval.....
maar altijd leuk om wat te krijgen.....

vraag het anders ff bij de kruidvat zelf!?
suc6.
lot.

ik kreeg toen ik 5 mnd zwanger was al een mailtje van kruidvat gefeliciteerd met de geboorte van u kind  als ik het geboortekaartje op zou sturen ofzo kreeg ik die andere doos of zoiets.heel vaag dus haha..

groetjes mira mv marek 12 wk

Zat net ff op de site te kijken van de Kruidvat en daar zie ik alleen maar iets staan over de baby & mamageschenkendoos dus het zal wel een doos zijn. Die heb ik al opgehaald toen ik 7 maanden zwanger was. Maakt ook allemaal niet uit. Heb ik het gewoon verkeerd gehad.

Hoi
Toevallig werk ik bij KV, het gaat om 1 doos die je kan ophalen tijdens de zwangerschap.... en ja het gaat heel vaak mis.
Maar daar kan ik niks aan doen hahaha.
Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan