ks

Wie heeft er ervaring met een keizersnee en wil deze delen? Heb gisteren wel een gesprek gehad met de anestesioloog maar maandag pas met de kraamverpleegkundige.

Alvast bedankt!

Liefs

Ik heb er een gehad nadat ik alles gedaan heb ( weeën en 2 uur persen!!)
In het begin is het wat engig ( tja je buik is opengesneden)
Maar ik vond het toen best meevallen hoor.
Miss mijn kleine woensdag nog in stuit ligt kan ik ook kiezen voor een ks en dat zal ik dan ook doen ( bij mij geen gedraai en toestanden meer hoor!

Het vervelende is dat je herstel langer duurt!!!!

Hier ook na inleiding, weeen, geen vorderende ontsluiting een ks. Pijn naderhand viel me erg mee. Wel echt de tijd nodig gehad voor het herstel, ging langzaam, maar wel per week beter ( na 6 weken voelde ik me wel weer redelijk sterk) huishouden kon ik. Na een paar weken wel weer zelf ( eerste 4 weken kwam er wel 1 keer per week of zo een oma helpen met de grote dingen, dat was heel fijn)
Ik denk dat wel meespeelt dat als je een beetje uitgerust de ok ingaat ( in plaats van volledig uitgeput) dit je herstel wel ten goede zal komen.
Succes!!

Bedankt voor de gerust stellende woorden meiden; kneep hem toch wel een beetje voor dinsdag.
Hoop dat ik een beetje uitgerust de ok inga want slapen is de laatste weken niet iets wat ik 's nachts veel kan doen.

Hoi MamaDanie

Mijn planning staat op 10april en ook in begin hem nu toch wel te knijpen hoor...
Terwijl ik al 2 keizersnedes achter de rug heb.
6jaar geleden ...dat was een spoedje en niet echt wat ik nog graag mee wilt maken..
en 2 jaar geleden dat was een geplande en die viel me 100% mee... Alles ging relaxt je bent er gewoon bij..de dokters praten met je..en het herstel ging veel sneller...1 tipje doe erna wel rustig aan je heb alleen je zelf ermee...
En toch na deze goede ervaring ..ben ik nu zo nerveus :) raar he

@mamadanie, zo lang je er geen weeen van 2 1/2 dag op hebt zitten vvor je de ks krijgt, zal het wel meevallen met het niet voldoende uitgerust zijn ;)
Althans dat bedoelde ik met een beetje fit de ok ingaan, als het allemaal gepland is, zal je denk ik makkelijker herstellen, althans dat zag ik bij een schoonzusje, zij had een geplande ks en was ook veel sneller weer op de been.
Gaat allemaal goed komen!
Succes as dinsdag!

Terug
Bovenaan