ksnap er niks meer van

Ik had ook al een berichtje op het augustus-forum gezet. Maar ondertussen ben ik even helemaal de weg kwijt.

Ik ben nu 32 weken zwanger, afgelopen dinsdag moest ik naar de vk.
Daar zagen ze eiwit in de urine
Dus woensdag naar de dokter, maar urine was niet geconcentreerd genoeg, dus daar kwam niks uit.
Vanochtend moest ik dan maar even met ochtendurine langskomen.
Wat blijkt: eiwit, suiker en bloed in mijn urine, en mijn bloeddruk was behoorlijk hoog.. (kan ook komen door de zorgen..)
Na overleg vanmiddag weer naar de vk, daar kwam uit dat er geen glucose en eiwit in het bloed zat. (huh??)

Ondertussen dus nog niks wijzer, en ik maak me steeds bezorgder.
Morgenochtend mag ik weer langs de huisarts met ochtendurine, voor de zekerheid nog eens controleren.

Ben echt heel erg bang....
 
Ik vind het heel vervelend voor je, zo'n toestanden! Misschien moet je je niet overal laten sturen en duidelijk zeggen dat je wil weten of de situatie zorgelijk is of niet. Desnoods vraag je of het niet beter is dat je naar de gynaecoloog wordt verwezen. Als je zwangerschapsvergiftiging hebt dan moet je er zeker naartoe.
Heel veel succes Julia
 
hoi petra.
ik zou me maar niet al te druk maken als ik jouw was...ja makkelijk praten maar anders krijg je nog een hogere bloeddruk. en als er iets mocht zijn dan kunnen ze goed voor je zorgen hoor. maak je maar niet al te druk. ik weet nog toen ik wat jonger was had ik ook eiwitten in mijn urine, was ook niet goed. en een paar weken later was dat weer weg...nooit meer wat van gehoord verder. en mijn moeder heeft ook zw.schaps vergiftiging gehad...dat is zeker niet fijn voor je, maar ik ben gezond ter wereld gekomen en mijn moeder heeft er ook niks aan overgehouden. kop op meid.
groetjes liefs van sandy
 
ik zou me niet zomaar laten wegsturen.
Desnoods laten controleren bij de gyn.
Ik heb ook zw.verg. gehad en zelfs HELLP. je kan er echt heel erg ziek van worden.
Liever een extra check!

 
Hoi,

Met geen glucose en eiwit in je bloed bedoelen ze dat je geen verhoogde waarde voor glucose en eiwit in je bloed hebben gevonden. Je hebt dus wel glucose hoor. Alleen in je urine hoor je dat echt helemaal niet te hebben (geen eiwit en ook geen glucose).

Ik adviseer je wel aan de verloskundige/huisarts/gyn een wat duidelijker verhaal te vragen. Zo maak jij je alleen maar heel erg ongerust en dat lijkt me juist niet handig als je al een verhoogde bloeddruk hebt. Je hebt daar trouwens ook recht op hoor!
En die extra check is alleen maar goed, beter als weggestuurd worden.

Heel veel sterkte! Groetjes Debbie
 
De doktoren zijn bang voor een zwangerschapsvergiftiging en dat houden ze goed in de gaten. Maar vraag je zelf eigenlijk wel eens wat. Want dan geven ze gerust wel antwoord hoor. Als je wil weten wat er is dan vraag je het toch?
 
Terug
Bovenaan