Kuchen

Hoi,
Ons dochtertje is 4,5 maanden oud en een scheet van een meid. Alles gaat goed, ze is tevreden, lacht veel, kletst en ontwikkelt zich goed. Het enige wat ik vreemd vind, is dat ze hele dagen ligt te kuchen. Het lijkte een beetje op aanstellen want ze is niet verkouden en lijkt er ook geen last van te hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hoi,

mijn dochter is 3,5 maand. Ook een erg vrolijke en vriendelijke baby. Zij kucht ook regelmatig en wij hebben ook het idee dat dit een beetje aandacht trekken is of aanstellerij, tenminste daar lijkt het een beetje op. Helaas hebben wij ook geen idee wat het is. Hopelijk krijg je zo snel mogelijk een reactie.

Groetjes monique
 
Ook hoi,

Hier nog een moeder met zo'n klein aanstellertje. Op het cb zeggen ze dat ze zich nog niet aan zou kunnen stellen, nou echt wel dus. Ik moet altijd zo om haar lachen, maar weet ook niet of het wat is. Ze doet het ook een beetje als ze huilt. Maak me er geen zorgen over,maar hou dit onderwerp wel ff in de gaten voor het geval er iemand is die weet hoe of wat. Veel plezier met je kleine meid.

Groetjes Syl, mama van Liselotte
(13-08-03)
 
Tja het is hetzelfde als verwennen, dat kan zogenaamd ook niet. ja ja...

Let maar op.......

Ik weet niet hoe het bij jullie is hoor maar als het gekuch is begonnen, zo af en toe is een keertje als hij wakker is en je doet je hoofd binnen gezichtbereik, begint dat guitige kopje te lachen.

Bij ons is het dus echt aanstellerietus. ha ha ha....

Ow ja ons zoontje is dus 4 maanden.....

Groetjes Mirela
 
Bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben me wel een beetje gerustgesteld. Alleen wordt het kuchen nu af en toe hoesten. Maar nog steeds geen snotneusje of koorts.
Wat jij zegt, Mirela, herken ik. Zodra ze mij ziet, begint ze te lachen. Ook gaat ze harder hoesten als ik niet gelijk reageer op haar kreetjes.

Ik ben benieuwd of het bij jullie babytjes ook erger wordt.

Liselotte, hadden ze op het CB een andere verklaring voor het kuchen?
 
hier nog zo eentje...heeft dat kuchen ook en dat in combinatie met wat kreunen. zo gauw mijn hoofd de bocht om komt is het afgelopen...
yeah right...aanstelleritis.
 
Hallo,

Een kindje van 4,5 maanden kan zich toch nog niet aanstellen?
Natuurlijk lacht het als jullie je gezicht laten zien. Dat zal het w.s. ook doen als zij niet kucht. Waarom ga je er niet even mee naar de huisarts en laat hem even naar de longetjes luisteren. Baadt het niet..........
De huisarts zal je ongerustheid heel goed begrijpen.
( nu ik mijn reactie lees lijkt het alsof ik het rot bedoel maar dat is toch echt niet mijn bedoeling. Mijn excuses als het wel zo is overgekomen)
 
Terug
Bovenaan