kuit/teenkramp aaaauuuuwwww

je leest het al....

Ik word de laatste dagen met tranen in mijn ogen wakker van de kramp!
Me ijzer is goed en ik drink melk daar kan geen koe bij ons op stal tegen op,maar toch heb ik verschrikkelijke kramp!

Wie heeft dat nog meer en heeft mischien de gouden tip?????????

Groetjes Brenda

Een kussen onder het matras doen aan het voeteneind en een zeepblok in bed leggen.
En natuurlijk voldoende drinken.

Erg vervelend zeg!! Ik had er tijdens me vorige zwangerschap ook mega veel last van, dit keer gelukkig niet zo!!

hoi Sylvester

Bedankt voor je tip!
Heb vanmorgen geen last gehad alleen snap ik dat blokkie zeep niet echt!
Wat heeft zeep in hemelsnaam daar mee te maken? mijn man lachte me vierkant uit!

hihihi
ik vond het in het begin ook idioot klinken, maar het is een grootmoederstip om een zeepblok bij het voeteneind te leggen.
Geloof dat een sunlight zeepblok het beste werkt.
Ik ken wel een aantal mensen die er altijd eentje in bed hebben liggen in een washandje.

Je kan het ook googlen dan vind je best veel info.

Fijn dat je vannacht geen kramp hebt gehad!!!!

hoi,
ook ik had hier erg last van. soms had je de dag erna nog last van je kuit omdat je s'nachts die kramp had gehad.. erg vervelend.
ik gebruik beengelei van Bloem. dit smeer ik elke avond voor het slapen gaan op mijn kuiten en ik heb sindsdien geen last gehad. laatst was ik het vergeten en ja hoor.... stond ik weer naast mijn bed van de kramp...
het is bedoeld voor goede doorbloeding van de aderen en ook voor spataderen.
het is tekoop bij de goede drogist (bij ons bij de DA)
homeopatisch   dus baat het niet....
succes!
hm

Hoi Brenda,

Ik heb het ook en ik slik magnesium/calcium tabletten, overal te koop (kruidvat, etos, da ed). Een tip van mijn vk en bij mij werkt het. ZIj legde uit dat je spieren zoveel extra te verduren hebben dat ze magnesium nodig hebben (dat slikken topsporters ook en wij zijn ook topsporters op het moment, toch?!). De calcium helpt zodat het eerder en beter opgenomen wordt.
Het is ook volkomen onschadelijk, dus het proberen waard. Ik zweer erbij...

succes,

Erica

Hallo,

Ook nog een evt tip van  mijn moeder.Zij kampt al haar hele leven met kramp in haar kuiten.Een paar jaar geleden kreeg ze van iemand de tip om een ijzervijl onder het matras aan het voeteneind  te leggen.Ik vind het ook dom klinken en kan het helaas niet testen,want ik heb geen krampen,maar mijn moeder zegt dat het werkelijk helpt bij haar.
En laat die vent van je lekker lachen,om van de pijn af te komen moet je iets.Dan maar zeepblokken of vijlen.

Veel succes!

Groetjes

Hallo,nog een tip om je vent te laten lachen,

Een ijzervijl aan het voeteneind onder het matras.Mijn moeder zweert erbij.Ik kan helaas niet zeggen of het ook echt werkt,want ik heb geen kramp,maar ach je moet iets,desnoods zeeplokken of ijzervijlen!

Veel succes met het vinden van de juiste tip.

Groetjes

Terug
Bovenaan