Kuitkrampen, harde buiken en bekkenpijn...

Allerlei klachtjes...maar wil voorop stellen dat ik het heerlijk vind om zwanger te zijn!! Ik geniet met volle teugen van de kleine meid die lekker aan het draaikonten is daar binnen.
De kuitkrampen daarentegen vind ik minder grappig... Vannacht tot 3x toe, op het laatst in twee benen tegelijk. En ik moet echt uit bed anders wordt het alleen maar erger! Dus zo sta ik een aantal keer per nacht naast m'n bed...hihi...
Bekkenpijn is gelukkig bij vlagen, maar vind het een super nare pijn, Getsie zeg!! Bij de Fysio wordt het er niet beter van heb ik het idee. Dus beetje m'n weg in zoeken. In ieder geval lig ik 's nachts gestut door kussens.
De harde buiken zijn redelijk nieuw, vooral na een dag werken. En werken en verhuizen werkt helemaal niet goed samen. Vind die harde buiken best spannend...over een aantal weken moeten harde buiken voorweeeen gaan worden en uiteindelijk echte weeën!!

Spannend he!.
Ik dacht dat harde buiken juist de voorweeën waren, of zit ik verkeerd? En wat is het verschil? (Erg he, het is mijn tweede en ik weet het gewoon echt niet meer).

Krampen zijn idd vervelend, maar horen er helaas bij. Zo ver ik me nog kan herrinneren worden die alleen maar erger, totdat je bevallen bent.

Het is iid een spannende tijd!

Ok dan heb ik last van voorweeën en harde buiken, want ik krijg ze regelmatig als ik gewoon lekker aan het relaxen ben.

heej even een tip tegen kuitkramp: veel melkproducten drinken/eten! zodra ik er last van krijg ga ik veel melk drinken en vla eten en dan stopt het ! schijnt iets te maken te hebben met magnesium/calcium te kort. dus misschien is er wel een supplement voor ofzo maar bij mij helpt het al als ik veel melkproducten eet en drink! succes want het is echt heel pijnlijk!! :(

Terug
Bovenaan