Kun je al iets voelen 5 dagen voor je NOD of je zwanger bent of niet?

hallo,

maandag is mijn NOD, ik voel nu helemaal niets geks! ik voel me gewoon lekker in mijn vel zitten! geen druk in mijn buik of last van mijn humeur (dat heb ik wel altijd als ik bijna ongesteld moet worden). ik heb geen idee welke kant ik op ga: zwanger of ongesteld worden!
bij mijn vorige cycles had ik een paar dagen voor dat ik ongesteld werd al last van mijn humeur en hele lichte kramp in mijn onderbuik! het voelde wat trekkerig!
toen werd ik ongesteld!
en nu merk ik nog helemaal niets!

wat zijn jullie ervaringen, en wat kun je voelen voor je NOD als je misschien zwanger bent???

groetjes Wilma

Hey hallo,

Ik zit precies zo als jou.. normaal heb ik ook wel getrek onder in mijn buik en rug en hebbik gevoelige borsten voor mun ongi maar nu voel ik helemaal niks!
Afwachten dus.. mijn nod is ook ong maandag.. Ben benieuwd! Duim voor je

liefs.. Bats

hoi hoi

toen ik zwanger was.voelde ik krampen onder in me buik..gerommel zeg maar,dat was vanaf de 5e dag na me eisprong ongeveer.maar elke zwangerschap is weer anders nu voel ik ook wel wa gerommel maar ja dat is maar weer afwachten.

zwanger zijn en ongi worden liggen vlak bij elkaar.

sucses liefs maantje

Hoi,

Toen ik zwanger was wist ik het gelijk. Ik was supermoe en had zeeeeeeeeeeeeeeer gevoelige borsten, aangezien die van mij normaal gevoelloos zijn wist ik het.

Syl

hoi hoi

vervelend he, dat wachten. en maar opletten wat ons lichaam ons allemaal verteld. helaas....elk lichaam reageert idd anders, dus voor tot nog toe geldt....gewoon afwachten. en ik moet nog zo lang.....20 aug. is mijn nod. ik hoop voor jullie dat het raak is!!! ik duim keihard voor jullie, en voor mezelf natuurlijk.

liefs janine

hoi hoi,

ik heb een vraagje, als jullie het over gevoelige borsten hebben, bedoelen jullie dan tepels of de borst op zich?beetje rare vraag hoor maar ach ja ik dacht misschien weet iemand het.
ik voel namelijk een soort kippenvel in mijn borsten af en toe....heb wel eens gevoelige tepels...
ik zit ook in een spannende tijd, ik dacht mijn eisprong te hebben gevoeld en de 2 dagen erna had ik een hogere temperatuur, toen weer een paar dagen wat lager en daarna weer een paar dagen hoger....toen kreeg ik weer erge buikkrampen en twijfelde of ik toen niet mijn eisprong had, snappen jullie het nog?hihi dus weet niet of ik dit weekend ongi moet worden of volgend weekend???weet iemand dat?
ik ben vreselijk moe, maar probeer allemaal redenen te vinden waardoor ik mezelf niet voor de gek hou...bijvoorbeeld dat het door het weer komt, ben ook aldoor heeel erg duizelig, maar ja dat heb ik wel eerder periodes gehad....heb een opgeblazen gevoel,maar heb vaak last van mijn darmen...zucht vermoeiend he hihi.heb wel ongi gevoel en tot nu toe kreeg ik dat altijd een week voor ik echt ongi werd al, dus ga er maar van uit dat ik ongi word....maarrrrrrrrrrrrrrr tuurlijk hoop ik wat anders, wat een muts ben ik ook

nou meiden slaap lekker

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan