kun je alweer zwanger raken als hcg nog 35 is?

Hoi allemaal...
Afgelopen weekend ben ik na mijn eerste vrucht ook de tweede verloren ( tweeling ).
Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat mijn hcg waarde op 35 zit.
Nu is mijn vraag kun je dan alweer zwanger raken? Of moet het hcg eerst volledig uit het lichaam zijn verdwenen? Mijn vriend en ik willen namelijk het liest meteen opnieuw proberen zwanger te raken.

Jenny

hoi meid!

ten eerste.. veel sterkte de komende tijd.. een miskraam gaat niet in je kouwe kleren zitten, dus neem je tijd om er bovenop te komen..

wat je vraag betreft.. ze zeggen dat je de eerste 3 maanden na je miskraam erg vruchtbaar bent. het is wel belangrijk dat je een negatieve test hebt voor een positieve.. t kan namelijk weken duren voordat alle hormonen uit je lijf zijn.. dus kan de test vals positief aangeven,
als ik jou was zou ik over een week of 2 een test doen.. is deze negatief dan weet je zeker als de volgende positief is dat het dan ook echt is!

we hebben een clubje op pagina 7. zwanger worden na een miskraam.. kom anders daar even kijken.

liefs shari

Hai Jenny,

Zoals Shari al schreef moet je wel een negatieve test hebben. Een negatieve test houdt in dit geval in geen of verwaarloosbare HCG in je lijf. Helaas kan je dus niet zwanger raken met een HCG waarde van 35.

Als je later weer een negatieve test heb, hou er dan rekening mee dat je cyclus flink in de war kan zijn en het een poos kan duren voor je weer menstrueert of weer een eisprong hebt. Bij de 1 is dit gewoon na 4 weken weer, bij de ander kan het wel 8 tot 10 weken duren.

Ik wens je heel veel succes en sterkte.

Ik zit ook in het clubje waar Shari over schrijft. Ook ik wil je uitnodigen. De meiden steunen je echt heel erg goed.

Liefs, Marjoleine

Terug
Bovenaan