Kun je dan zwanger worden?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Haihai,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Twee manden geleden kreeg ik te horen dat ik een mogelijke buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Dit kwam echt hard. Gelukkig is mijn lichaam dit zelf aan het ‘opruimen’ en hoef ik dus geen medicatie of operatie. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Afgelopen donderdag stond mijn HCG op 1 en twee weken daarvoor stond ie op 10. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">De afgelopen twee weken vrij ik ook niet veilig met mijn partner. Dus nu is mijn vraag: kun je eigenlijk zwanger worden met HCG in je bloed? Heeft iemand ervaring hierin?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hopelijk kan iemand mijn helpen. Alvast bedankt!</p>

Terug
Bovenaan