Kun je de innestelling voelen?

Sinds begin januari zijn we begonnen met klussen, raar woord eigenlijk. De eerste maand was mijn menstruatie precies op tijd. Niet zwanger dus. Nu de 2e maand hebben we tijdens de vruchtbare dagen gemeenschap gehad ongeveer een week later voelde ik me misselijk en had veel krampen in mijn onderbuik, ook kon ik snachts niet op mijn zij liggen.. Nu heb ik hoofdpijn, en veel geborrel in mijn buik.. herkent iemand dit?? Spannend...!
 
Ja, ik herken het wel was toen inderdaad zwanger. Ik had al ongeveer 5 dagen voor mijn NOD een menstruatie-achtige kramp. Ok ineens heel veel zin in sex, heeel raar! Bleek toen zwanger. Nu helaas na 11 wk miskraam. Maar dat zegt natuurlijk niets over jou. Ik had toen 4 dgn voor NOD al een licht pos. test van kruitvat(2 voor 5 euro) Ik hoop het voor je!! Succes!
 
Heb de innesteling ook gevoeld. Idd 1 hele felle steek in m'n onderbuik. Zei als grap nog tegen mijn vriend: zo, die kleine zit goed vast met z'n weerhaakjes. Kort daarna een mooie positieve test in handen.
 
Terug
Bovenaan