kun je een weekje na de bevruchting al symptomen hebben?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!

even een vraag. ik heb geen idee wanneer mijn ei is geweest, misschien moet die zelfs nog komen.
maar mijn vriend en ik hebben 14 september en 18 september geklust en mijn ei zou vanaf de 14e geweest kunnen zijn tot en met volgende week woensdag.
nu ben ik al 2 dagen met vlagen misselijk, ongeconcentreerd en moe. maar mijn eitje kan dus nog maar 5 tot 10 dagen geleden (eventueel) bevrucht zijn.
kan ik dan al last hebben van kwaaltjes?

wie een andwoord hierop weet, please

liefs esther

ongeveer een week na de bevruchting nestelt het eitje zich, en vanaf dat moment veranderd de hele hormoonhuishouding en moet je lichaam ineens andere dingen doen, dus het KAN wel. gewoon even afwachten, want testen heeft nu nog geen zin.

ik duim voor je!!!

liefs janine

jeetje wat snel!

ik zou het wel een beetje gek vinden want mijn vorige cyclussen duurde nogal overdreven lang, ik hoop dat die nu weer enigzins normaal is dan.
ik ga denk ik 1 oktober een testje doen.

bedankt

Hallo,

Ik hoop het voor je!
Ik heb ook weleens gelezen dat dat inderdaad kan. Zelf ben ik nog nooit zwanger geweest dus uit eigen ervaring kan ik niet spreken. Wat ik wel weet is dat mijn lichaam me iedere maand voor de gek houdt. Steeds ben ik misselijk, moe, chagarijnig (ja helaas dat ook ) maar ook steeds wordt ik weer ongi! Frustrerend.
Ik vertel het ook maar niet meer tegen mijn partner die wordt ook steeds weer teleurgesteld. Ja ik ook maar ja dan kan ik het toch nog iemand besparen.
Maar wie weet ben jij wel zwanger!
Ik ben wel erg benieuwd. Laat het maar weten als je getest hebt!
Wanneer is je NOD eigenlijk?

tja mijn NOD bepalen lukt niet echt.

het is bij een cyclus van 28 dagen a.s. woensdag. maar ik reken eigenlijk op een cyclus rond de 40 dagen en dan zou het pas 10 oktober zijn. maar dan moet mn eitje nog komen.

ik zou het geweldig vinden als ik zwanger ben maar ook als ik woensdag ongi word op dag 28, klinkt stom maar mn vorige cyclussen duurde 29, 47, 52 en 38 dagen.

maar wie weet, 1 oktober weten we meer. en als die negatief is test ik gewoon 10 oktober nog eens, mits ik nog niet ongi ben dan natuurlijk.

liefs esther

Terug
Bovenaan