Kun je het kindje al voelen?

Hallo iedereen,

Ik heb zo sterk vermoeden dat ik het kindje al voel terwijl dit volgens helemaal niet kan. Ik ben bijna 15 weken zwanger en voel soms een raar gevoel in mn onderbuik. Zijn het misschien mijn darmen of verbeeld ik me dat ik iets voel..?

Wie zegt dat dat niet kan dan? Is het je eerste zwangerschap? Dan is de kans niet zo heel groot maar het is niet zo dat t niet kan. Ik voelde het bij de eerste met 16 weken en nu heb ik soms ook het idee dat ik m al voel maar ik twijfel nog. Mijn vrienden die een week verder is (van de 3e) voelde m met 15 weken maar dat heeft ze bij alle 3 gehad dus het kan zeker wel.
En natuurlijk kunnen het ook je darmen zijn hoor maar hou t even in de gaten als je het vaker voelt of het het zelfde gevoel is en op welke plek dan zou je er snel genoeg achter kunnen komen of het je kleintje is.

xx

heyy heyy meid
nou het kan maar zoo dat je de kleine al wel voelt ik ben nu bijna 13 weeken zwanger van mijn 2 kindje en ik voel de kleine ook al zo afentoe :D maar ik ben ook vrij tenger ik voelde de eerste ook al vrij vroeg was ik 15 of 16 weeken geniet lekker van die eerste beweegingen het is altijd heel biezonder

groetjes van mandy

Ik voelde mijn beide kids rond de 16 weken voor het eerst,met een voorliggende placenta en al!
ze hadden gezegd dat ik dan mn kindje pas na de 20 weken zou voelen,nou niet dus!dus het kan zeker!geniet ervan!ik kan ook bijna niet wachten op een teken van leven,maar zal nog wel even duren ben nu nog maar 11 weken
liefs jootje

gemiddeld voel je rond de 20e week
meesten tussen de 16 en 25 weken
maar er zijn dus vroege vogels bij
ik was blij dat ik de vorige keer met 20weken voelde, aangezien ze helemaal bij mijn ruggewervel lag en er organen, placenta en buikvet voor zat

Terug
Bovenaan