kun je in Spanje ook potjes fruit enzo kopen?

Hoi

Heeft iemand een idee of je in Spanje ook gewoon potjes met fruit en groente kan kopen

Wij gaan met het vliegtuig en omdat Suzanne een koemelkallergie heeft moet ik ook al 3 pakken voeding en een pak nutritron mee sjouwen, Anders kan ik er wel een koffer bij nemen denk ik voor alle voedingen ach ja als het moet dan moet het.

Ik hoop dat iemand het  weet.

Groetjes Willeke
mama  van Suzanne  ruim 18 weken

 
Hallo Suzanne

Ik denk dat ze wel potjes fruit enzo hebben. Ik heb het zelfde met mijn vakantie. Ik ga naar frankrijk. Ik heb mijn ouders gevraagd te kijken, want zij wonen daar. Ze hebben wel potjes van nestle dus van een ander merk dan ik gewend ben (nutricia/olvarit). Maar ik neem gewoon aan dat dit ook te eten is. Kinderen uit frankrijk eten het ook. Ik neem wel wat mee. ook ben ik al vers fruit en warm eten ( broccolli,worteltjes,spagetti)met de staafmixer aan het pureren en zowaar meneer lust het.En anders wordt het een extra flesje.En start na de vakantie weer in het gereeel. Ik ga trouwens 4 en een halve  week weg en moet er niet aan denken om al die dingen mee te nemen.


prettige vakantie.

Misschien dat iemand het merk in spanje weet en is het hier ook te krijgen dan kan je het uitproberen.Soms zijn kinderen erg kieskeurig.
 
Hoi,

In frankrijk hebben ze van het merk blédina (wat in nederland olvarit is) nog veel meer dan in nederland. Daar kun je echt alles kopen. Hele lekkere sapjes en veel meer keuze uit potjes dan hier. Dus maak je geen zorgen... alles is daar in overvloed. Mijn vriendin is daar gaan camperen met de kleine en heeft zelfs een tas vol mee terug genomen met allemaal dingetjes die ze hier niet hebben. In Spanje weet ik niet, maar ik neem aan dat ze het daar ook hebben.

groetjes,

Desiree
 
he hallo,

wij zijn net in spanje geweest. Ze hebben daar inderdaad de potjes van nestle. Ons mannetje vond het erg lekker (was toen 10 maand) Ze hebben wat meer vis dan vlees gerechten overigens.

Veel plezier,

groetjes Janine
 
Hoi,

Het merk bledina is niet hetzelfde als olvarit. Want het mek bledina verkopen ze ook in Nederland, bij het kruidvat. En de potjes olvarit staan  er naast. Maar het zal zeker dezelfde kwaliteit zijn.

Groetjes van Elly
 
Terug
Bovenaan