kun je innesteling voelen?

hoi dames

ik vroeg me af of je innesteling kunt voelen ik voel sinds mn ei de hele tijd weer steken, maarja de vorige maand had ik dat ook vanaf mn ei tot aan de duivels dus dat zegt helemaal niks . en is er altijd een bloeding bij de innesteling of hoeft dat niet perse? zucht wat is wachten toch vervelend!!! volgende week vrijdag testen

xxxx

ik heb het bij mijn eerste wel gevoeld, bij de tweede nu niet. heb bij de eerste geen bloeding gehad, bij de tweede een kleine druppel bruinachtig rond mijn nod dus het hoeft niet perse. denk dat het bij iedereen anders is, succes!

hoi hoi

Ik weet niet of je dat kunt voelen, ik heb dat nooit gevoeld. wel een druppel rood bruin verlies rond de dagen dat de innestelng zou kunnen zijn geweest.

Ik hoop voor je dat je positief test volgende week!

Niks gevoeld en geen druppel bloed verloren. Zelfs geen enkel teken van zwangerschap tot.... eigenlijk nu toe (16 weken zwanger nu) het enige waar ik het aan kon merken is een positieve test en nu dat ik die kleine voel. Het is bij iedereen anders.

Hee Dbby,

Ik had/heb dus precies hetzelfde! Maandag was het even weg, maar sinds gisteren voel ik het weer.. Het doet niet zeer ofzo, beetje trekkerig gevoel..

Dit had ik maandag gepost hier:

k had rond 5 dec mijn ei. We hebben keurig om die dagen heen geklust. Nu voelde ik vanaf donderdag (de8e) een vreemd trekkend gevoel onderin mijn buik (boven mijn schaamstreek), een beetje als ongi-pijn. Maar daar is het natuurlijk veel te vroeg voor! Ik wil mezelf niet gek maken, en probeer een zwangerschap uit te sluiten door te bedenken wat het dan anders zou kunnen zijn, maar ik kom er niet uit.. Zou ik de innesteling gevoeld hebben? Het is nu over trouwens..

Mijn NOD is 19 dec, en oh, wat zou het fijn zijn om met kerst heel bewust niet te drinken!!
Hebben andere meiden hier ervaring mee?

had je dan ook dat dat trekkerige gevoel langer duurde? de vorige keer had ik het echt 2 weken. jij hebt dus al bijna je nod spannend! denk je dat het gelukt is?

xxx

Terug
Bovenaan