Kun je menstruatiebuikpijn hebben als je net zwanger bent?

Hoi dames. Wie had er allemaal aan het begin van de zwangerschap voortdurend menstruatie achtige buikpijn? Ik ben nu 3 dagen over tijd maar heb deze cyclys mijn eisprong niet goed kunnen detecteren waardoor ik nu twijfel of ik wel echt over tijd ben of gewoon een langere cyclus heb. Mijn laatste 3 cycli waren 31 a 32 dagen... Maar omdat ik altijd zo'n 4 dagen na de eisprong al menstruatie buikpijn heb, denk ik dat het er dan misschien toch aan zit te komen? Of kan dit ook als het wel raak is? Irritant dat ik nu niet weet of ik echt over tijd ben of niet maar durf nog niet te testen ?
 
In mijn ervaring kan het wel. Maar ieder lichaam is anders. Enige zekerheid is testen... (En is hij negatief maar blijft je ongesteldheid uit, dan herhalen na een paar dagen) 
 
In mijn ervaring kan het ook  het leek of ik ongesteld moest worden alleen werd ik dat niet en was ik zwanger ?
Toch een testje proberen wil je het zeker weten 
 
Ik had ook de hele week menstruatie krampen en dacht oprecht dat ik elk moment ongesteld kon worden, ik bleek toch positief na 5 dagen, helaas wel geëindigd in miskraam 
 
Terug
Bovenaan