kun je meteen merken dat je zwanger bent??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij zijn sinds een paar maanden bezig om zwanger te worden. Nu heb ik sinds vorige week onzettende pijn in mijn borsten. Ze zijn ook een stuk gegroeid en doen ontzettend pijn. Verder heb ik buikpijn alsof ik ongesteld ben en ben ik misselijk, vooral in de ochtend.

Ik moet dinsdag ongi worden en kan dan dus gaan testen. Maar kan iemand mij vertellen of dit symptomen van een zwangerschap zijn of heeft iemand hier normaal ook last van....

Ik durf bijna geen goede hoop te hebben want anders word ik erg teleurgesteld als het niet zo is... Help!!

Groetjes Hannah

Hey Hannah,
Ik denk dat het wel kan, maar ik heb het zelf niet meegemaakt. Bij mijn zwangerschap (werd helaas een miskraam) was ik pas in week 7 misselijk en kreeg ik zere borsten. Het enige dat ik merkte was extreme vermoeidheid. Maar iedere zwangerschap is anders natuurlijk!
Afgelopen maand was ik echter wel misselijk en had ik gevoelige borsten en een onrustig gevoel in mijn buik. Helaas gewoon ongesteld geworden. Het hoeft dus niets te betekenen, dat is het vervelende...
Mijn advies: dinsdag testen! Ik hoop voor je dat het raak is, succes!

Groetjes Elin

weet je wat t is Hannah: hoe verleidelijk t ook is om op een forum te vragen aan anderen of je zwanger zou kunnen zijn..., niemand kan jou vertellen of je zwanger bent of niet! alleen een test kan dat duidelijk maken... dus ff afwachten tot je NOD en dan kan je testen... spannend hoor, hopelijk heb je mazzel!

hoi hannah

het zijn wel de zwangerschapsverschijnselen die je hebt.
maar het kan ook zijn dat je er teveel mee bezig bent en dat je daardoor de verschijnselen hebt.
ikzelf had de verschijnselen ook maar bij mij bleek dat ik 2 eisprongen had gemist was ook overtijd vandaar dat ik daarachter gekomen was want was doorgestuurd naar de gyn.
hoop voor jou dat je zwanger bent maar hoe minder je eraan denkt hoe beter hebben ze mij gezegd.
het enigste wat je nu kan doen is afwachten of je dinsdag ongesteld word of niet.
succes met afwachten

groetjes bello

Hoi, het klopt wat Serena zegt, alleen een test geeft duidelijkheid. Ik zelf denk ook elke maand wel wat te voelen... nu ook weeer, maar nog 1,5 week tot NOD
helaas inmiddels al 2 jaar bezig dus nog geen geluk.
Test pas op/na je NOD en niet eerder want als de test dan negatief is, dan heb je toch nog geen zekerheid. ik duim voor je
Liefs Janne

Hoi,

Niet om je teleur te stellen, maar deze verschijnselen zijn heel kenbaar bij mij maar helaas werd ik hierna gewoon ongi. Wacht het gewoon af tot je NOD. Ik doe ook niet meer van te voren een test want ik vind de teleurstelling altijd nog veel harder als er weer een negatief antwoord uit komt.

ik duim voor je!
Liefs Chantal

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!! Mijn vriend en ik hebben besloten om paws donderdag te testen want dan ismijn vriend thuis en als ik dan nog niet ongi ben dan is het alleen maar beter :)

Nog even een vraagje.. Waar staat NOD voor??

Groetjes Hannah

Niet Ongesteld Dag ?!

Toen ik zwanger was had ik juist helemaal geen klachten. Ik wist, heel raar, alleen op mijn NOD wel zeker dat ik zwanger was. Wij waren toen een weekendje weg, de maandag meteen getest en ja hoor het was raak. Dus tja, het kan van alles zijn. Alleen de test geeft je zekerheid...spannend, hoop het voor je!

Terug
Bovenaan