kun je negatief testen en toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben?

hoi

heb een vraagje...
nav enkele symptomen en het nu na 5 weken nog niet mijn menstruatie hebben gehad(welke vrijwel altijd zelfde cyclus is) is mijn vraag of je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunt hebben ondanks een negatieve zw test?

mensen wie hier iets over weten graag reactie want maak me wat zorgen op dit moment. kan er niets over vinden namelijk

gr ik

hoi,

Waarom denk je meteen aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap als ik vragen mag?
Ik denk dat het voor de hand liggender is dat je of "gewoon" zwanger bent maar pas laat hcg aanmaakt waardoor je (nu nog) negatief test. Dat hoor je natuurlijk wel vaker of dat je cyclus toch langer duurt dan normaal en je gewoon ongesteld gaat worden.

Ik heb trouwens op een ander forum een verhaal gelezen van een vrouw die een knal positieve test had maar 2 weken later een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bleek te hebben. Dus antwoord op je vraag: Ook bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap test je (volgens mij) positief want ook dan maakt je lichaam hcg aan.
Probeer je niet al te druk te maken (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan) Laat je het weten als je meer weet????

Liefs Loth

Hoi Esther,

Volgens mij is je HCG juist erg hoog als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Als dit zo is, dan zou je toch een positieve test moeten hebben, lijkt mij.

Hopelijk ben je 'gewoon' zwanger!

Liefs,
Doornroosje

hier staat er een hoop info op.. moet je even kijken op deze 2 site's

http://www.sexwoordenboek.nl/ zwangerschap_buitenbaarmoederlijk.html

http://www.sexwoordenboek.nl/ zwangerschap_bb_symptomen.html

moet je wel de links na de / even aan elkaar plakken want kunnen maar 50 karakters aan elkaar dus / en zwangerschap even aan elkaar zetten..

hopelijk heb je er wat aan !!

xxx mamoetje

tx meiden

door de miskramen wie ik heb gehad en de symptomen wie ik nu heb..
pijn aan 1 zijde, voortdurend gevoel dat ik moet poepen, duizelig zijn en spierpijn gevoel in mijn schouder(s) zet het me aan het denken. daarnaast is mijn cyclus ondanks de miskramen regelmatig geweest en nu ineens niet. de vorige keren was ik dan zwanger en was dat al ruim voor mijn nod zichtbaar..
nu ben ik 5 weken verder, en teste deze week negatief.
heb okt laatste miskraam gehad.
weet wel dat ik mijn vruchtbare periode pas 5/6 feb heb gehad, erg laat dus wie weet dat dit er iets mee te maken heeft?

ik hoop natuurlijk gewoon te menstrueren en dat er toch een verwarring in de cyclus zit want mijn gevoel zegt nu na de test niet dat ik zwanger ben..
werd een beetje ongerust door de vage klachten en de overeenkomsten vandaar...

liefs

Ik heb zelf ook een bbz gehad bij ong 6,5 week. En ja, dus wel pos. getest, wel pas na 3 dagen na mijn NOD.  Na mk heb ik nog ong 4 weken gevloeid, al die  tijd had ik ook nog  zw.hormonen in lijf.  
Heb wel geen pijn gehad zoals buikpijn ofzo, het is allemaal vanzelf weggegaan

maar misschien kan je eens navragen bij  je huisarts?

Terug
Bovenaan