kun je veel innestelingsbloed hebben?

A

Anoniem

Guest
he meiden,

heb al vanalles mee gemaakt maar dit nog niet.
ik zit op dag 29 van mijn cyclus, normaal zit ik op minstens 34 tot 44  dagen. mijn temperatuur is ook pas 6 dagen hoger dan anders. ik verwacht mijn nod dus op dag 36 tot 38.
vanmorgen werd ik wakker met bloed in mijn slipje en zelfs in bed!!!
Gisteravond wel gevreeen, maar deed geen pijn ofzo. (normaal is het wel eens gevoelig en verlies ik een klein beetje bloed, echt 1 drupje)  
ik weet niet of dit innestelingsbloed kan zijn, lijkt me een beetje veel. maar zit wel zo rond mijn innesteling. ALS DAT ZO IS!!! zou tof zijn natuurlijk.

wat ik vragen wil, is er hier iemand die wel eens VEEL innestelingsbloed verloren is? het is nu trouwens weer over, dacht eerst dat ik eindelijk een normale cyclus had maar dat klopt ook niet met mijn temperatuur.

thanx,
groetjes esther

echt niemand?

nou maakt ook eigenlijk niets uit, nu aan het einde van de dag besef ik toch wel dat hoedanook, ik mijn nod moet afwachten .

x

Heey, hoe is het nu met jou?

Ik heb hetzelfde gehad ook rond de innesteling een bloeding maar het houd niet op (gaat in kleine mate door)
Was het bij jou helder bloed? bij mij is het meer bruin rood.
Over een week is pas mijn nod..  mijn cyclus is  altijd 28 a30 dagen.

Zie ook mijn topic van vandaag "een week tevroeg?"

xxx ssuss

hoi

ja hier gaat het gestaag verder he hihi.
ben niet meer in een dipje, na al die lieve reacties kan ik er weer tegen aan!!

en vooral omdat  ik zo wazig dat bloed had, krijg ik toch kriebels.
de hoeveelheid leek me alleen raar, maar in een reactie op jou topic lees ik dat het wel kan.

nou ja, we zullen zien, moet nog  6 nachtjes slapen en dan is mijn nod.
ik hoop wel, maar verwacht niets. ik ben me mentaal op een doktersbezoekje aan het voorberijden haha. (wie weet helpt dat )

groetjes esther

En ook hier zeg ik maar duimen! wat kan een week dan lang duren he.
Houd ons op de hoogte.

groetjes talke

Terug
Bovenaan