kun je zo kort ongesteld zijn?

Dag dames,

Lang geleden dat ik hier was, nu weer effe om de hoek kijken hier...

Ik heb een vraag. Vorige week donderdagmiddag op dag 28 van mijn cyclus begon ik wat roze bloed te verliezen. Meestal is mijn cyclus iets langer (+/-32 dagen), maar ik dacht toch dat mijn ongi er aan kwam. De hele middag wat rood bloed verloren zoals voor een eerste dag normaal is, dus niet zoveel maar wel genoeg om te denken dat ik ongesteld zou zijn. Ook wel wat buikpijn. Volgende dag hele dag nog steeds niet veel bloed, maar toch wel 2 maandverbandjes vol. Tot die avond, toen was het ineens over. Gister overdag nog kleine beetjes bruin/roze verlies. En nu ben ik helemaal er vanaf. Normaal heb ik een dag of 5/6 bloedverlies en nooit bruin of roze. Nu duurde het dus maar max. 2 dagen.

Wat denken jullie hiervan? Ben ik gewoon ongesteld geweest? Ik heb op dag 26 getest, was natuurlijk negatief (te ongeduldig;)

bedankt voor jullie reacties. Ik nooit zo'n korte menstruatie. Altijd heel regelmatig en zelfde aantal dagen. Het is al een tijd normaal en ook al heel lang geleden dat ik van de pil af ben.
Innesteling lijkt me sterk, omdat ik mijn eisprong al 14 dagen daarvoor heb gehad. Dus dan is die innesteling wel heel laat.
We wachten het wel af, misschien test ik zaterdag wel voor de zekerheid ofzo.
bedankt voor jullie reacties!

Ik heb ik drie jaar tijd ook een keer een vreemde ongi gehad, terwijl ik altijd de klok erop gelijk kan zetten.
Het kan altijd dus.

Liefs Daisy, junimama.

Ik heb ook wel eens zo kort gehad, terwijl ik meestal een week bezig ben. Dus het kan wel ongi zijn geweest :((( Maar je kunt voor de zekerheid toch even testen.

Terug
Bovenaan