kunnen de zwangere dames misschien helpen..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Nou ik zit in t andere forum zwanger worden.. maar misschien kunnen jullie mij helpen nu jullie zwanger zijn. Morgen moet ik mijn NOD hebben maar ik heb sinds t weekend last van melkachtig vocht uit mijn tepels. heel raar ik werd ook even bang. Maar weten jullie misschien wat dit is of hebben jullie er iets over gehoord wat t kan zijn. Ik heb zelf nog geen kinderen. Ik wens jullie wel allemaal veel succes dat jullie een mooi kindje op de wereld mogen zetten. En voor de degenen die aan t proberen zijn vooral doorgaan!!!

groetjes souraya

Hai Souraya

Ik kan je helaas niet helpen. Maar als je je ongerust maakt.. bel even de huisarts ofzo.
Succes met zwanger worden!

Hoi Souraja,

Spannend he zo vlak voor je NOD! Ik hoop voor je dat het raak is hoor!
Wat betreft het vocht uit je borst dit had ik ook. Het kan duiden op een iets verhoogd prolactine gehalte. Dit kan op zich geen kwaad maar als het erg te hoog is kan het de vruchtbaarheid verminderen.
Als dat het geval is heb je waarschijnlijk ook geen normale cyclus. Dus als je wel altijd normaal ongesteld word kan het volgens mij geen kwaad. Mocht je twijfelen kan je natuurlijk altijd even je huisarts om raad vragen en evt zelfs bloed laten prikken om het prolactine gehalte te laten bepalen.

Bij mij is het nooit nodig geweest want ik ben nu voor de 3e keer vrij snel zwanger geworden.(1e keer 1e ronde, 2e en 3e keer 3e ronde)Dus maak je niet teveel zorgen he!

Groetjes Sandra, mama van Kirsten

Terug
Bovenaan