kunnen dit tekenen zijn dat het niet lang meer duurt??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!

ik heb even een vraagje:

ik heb de hele zwangerschap ontzettend moeite gehad om naar de toilet te gaan voor de grote boodschap.
maar nu heb ik sinds twee weken meer borrelende darmen en ik moet nu wat regelamtiger heen en het is warempel een stuk zachter geworden! soms zelfs heel zacht (sorry voor het praat)

ik had ergens gelezen dat als de bevalling er bijna aan zit te komen dat je lichaam een soort schoonmaaak houd in de darmen, vandaar mijn vraag!

ik ben a.s donderdag 35 weken zwanger!

wie herkent dit?

groetjes Wilma

Hoi Wilma,

Ik heb dat ook gehad, precies een aantal weken geleden. Maar helaas pindakaas zit de baby nog heerlijk in mijn buik!

Groetjes Mickey (41 wk)

hmm..dat zegt dus niks die borrelende darmen!
er heerst momenteel ook erg buikgriep, misschien borrelt het daarom zo!

ik hoop voor jou dat je baby snel komt!!
heel veel succes!!!

liefs Wilma

Ik had dat wel toen de bevalling echt ging beginnen. Om middernacht precies braken de vliezen en het uur erna heb ik vrijwel alleen maar op het toilet doorgebracht en dat was inderdaad (na maanden van verstopping) heerlijk zacht. Ik vroeg me alleen af hoe ik aan zo ontzettend veel kwam (sorry); het ging maar door.
Na een uur was ik kennelijk schoon en begonnen de weeen. En om 8 uur smorgens is mijn zoontje toen geboren.

Het prettige was dat ik tijdens de bevalling geen ontlasting meer heb gehad. Dat leek me van te voren zo genant. Nu moest ik tijdens de bevalling wel overgeven, wat ook vrij vaak voorkomt maar wat ik niet wist, en dat vond ik ook behoorlijk genant... Maar goed.

greet

Hoi, hier ook al een paar weken gevoelige darmen, maar tot op heden nog geen kindje (38+5 nu). Heb het aan de verloskundige gevraagd en die zei dat je darmen nu gewoon heel snel reageren. Soms werken ze heel hard (diarree) en dan ineens weer traag (verstopping).

Het komt dichterbij meid, maar nog even geduld, denk ik!

Groetjes,
Mienetje  

Terug
Bovenaan