Kunnen dit zwangerschap verschijnselen zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen.

Ik ben nieuw hier en ik heb even een vraagje voor aan diegene die mij kunnen helpen.

Ik ben nu 3 dagen overtijd. Normaal altijd stipt op tijd.
Ik weet het is misschien een beetje vroeg, maar ik heb al vanaf vorige week, dat ik veel moet plassen en veel naar het toilet moet voor ontlasting. Soms wel 3 keer op een dag.
ook heb ik wel lichtelijk  wit slijmverlies en lijkt het net alsof er druppeltjes urine uitlopen.sorry
Ik heb al een test gedaan maar deze gaf negatief. Is natuurlijk ook errug vroeg.

Ook heb ik in mijn buik zo'n gevoel dat ik ongesteld zou moeten worden maar dat gevoel is al een paar dagen en iedere keer maar 5 minuten. nog nooit gehad.

En afgelopen zaterdag had ik konstant kramp in mijn kuit. Ik weet, dit klinkt als onzin maar ik heb weleens gehoord dat dit vaker is in een begin van een zwangerschap.

maar ja ik ben nu met mijn 8ste ronde bezig en dit heb ik nog nooit gevoeld. Dus wie herkent dit.

oja en heb ook veel borrelen in mijn buik. Van beneden naar boven.

Hey Bianca,

Nou eerst welkom op dit forum!!!
Jouw klachten lijken  er wel op dat je zwanger zou kunnen zijn, maar ja je lichaam doet soms raar met je of houd je voor de gek!!!! Maar probeer anders nog over 2 dagen of wat langer nog een test te doen dan wel smorgens is het hormoon het hoogst!!!
Blijft toch afwachten hé hoe vervelend ook!!!

Succes!!!

Liefs Sandy

He meid,

Wacht het gewoon nog effe een paar dagen af, misschien dat er nog geen hormonen in je urine zit....
W8 gewoon een paar dagen en test dan opnieuw....
Ik hoop dat je zwanger bent

liefs Chahidaatje

tjeetje spannend tja je kan niets anders doen dan afwachten
ik heb dat borrelen ook gehad, weet niet wat het is maar ik had het in de week na mijn eisprong hihi
laat wel even iets weten he!

ja thankx voor jullie berichtjes.

Ik heb er zelf echt een goed gevoel bij maar ja dat heb ik bijna iedere keer, maar dit keer is het echt anders. En inderdaad, ons lichaam kan ons goed voor de gek houden, ik weet er alles van.

Ik wacht nog even met volgende test. ( en Inderdaad het is moeilijk) maar dat is het voor iedereen wel he?

-x- Bianca

hoi fiepke

Ja dat borrelen is heel raar, maar mijn eisprong is nu ruim 2 weken geleden (want dit had ik getest ) en ik kan het altijd goed merken aan veel slijmverlies.

maar we wachten wel af en natuurlijk laat ik het weten

Jullie ook veel suc-6

Je kent je lichaam zelf het beste!!!
Ik hoop voor je dat het gewoon raak is!!!
Hou je ons op de hoogte???
Nou succes hé!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan