kunnen dromen waar zijn?

hallo dames ik zit ff met een vraagje.ik heb vannacht inene gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest in me handen had.wete iemand wat dat zou kunnen betekenen? wilt die droom misschien zeggen dat ik zwanger ben? of dat ik me moet laten testen? ik hoop graag op reactie.alvast erg bedankt. liefs

Hoi,

Ik weet niet of je droom waar is... daar kan je alleen achter komen als je daadwerkelijk test.
Ik weet wel dat je droomt over dingen waardoor je geprikkeld wordt dus het kan ook zijn dat je het zo graag wil dat je zulke dingen droomt.
Je kan natuurlijk ook even op google zoeken, wat dromen kunnen betekenen......
Hoop dat je op een of andere mnier toch antwoordt krijgt op je droom....

Liefs,

Frieda

Hoi

Tja, je weet pas of je droom uit is gekomen als je een zwangerschapstest hebt gedaan he!
Dus ik weet niet wanneer je NOD is, maar tot die tijd moet je nog effe geduld hebben.
Die droom kan natuurlijk ook betekenen dat je héél graag zwanger wilt worden.
Ik weet niet of je al lang bezig bent??

Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD en heb het van zaterdag op zondag in ieder geval ook gedroomd (alleen werd die droom heel naar omdat ik voor mn neus de streep zag vervagen en ik wilde er een foto vannemen maar mijn fototoestel deed het niet!!!!) en wat denk je.... zondagochtend een dikke streep!!!

Groetjes, Mickje
4w2d zwanger van de eerste spruit!

hallo dames.dank jullie wel voor jullie reacties.heb inmiddels een test gedaan en er kwam dus een licht roze streep.maar moest echt geod kijken want geloofde het niet maar ik zie het echt zitten wel erg licht hihihih.heb van kruidvat gedaan die goedkoopste is die betrouwbaar?want had gisteravond 1 gedaan daar was geen streep te zien en vannochtend wel een lichte streep.ben benieuwd naar reacties.dikke kusjes soukena

Je ochtend urine is geconcenteerder met meer hormoon, daarom word ook vaak geadvisserd om 's ochtends te testen. Dus wie weet meis, een streep = een streep
Misschien kun je morgen ochtend nog eens testen. Alvast een klein beetje gefeliciteerd, hihih. Wanneer is je nod en welke ronde zitten jullie?

nou we waren er niet mee bezig om zwanger te worden totdat ik inene die droom had dacht ik van oh wat zou dat betekenen en toen heb ik maar een test gekocht.ik moest gister me nod krijgen maar nog niets.morgen wmaar weer testen.thnxs voor je reacties meid.xxx

Terug
Bovenaan