Kunnen jullie baby's zich lang vermaken in de box?

Renske kan soms wel 1,5 uur zichzelf vermaken, eerst een hele tijd met haar mobiel van Tiny Love en sinds vandaag pakt ze ook haar rammelaar, het is zo'n makkelijk kind, merk wel dat ze een sprongetje heeft gehad, want ze grijpt nu echt naar dingen die ik haar voor houdt, dit deed ze een paar dagen geleden nog niet

Ja dat heeft Rebecca ook, en ook heel grappig ze wilt het speeltje dan niet loslaten, maar als je haar iets anders aanbeid dan wilt ze perse die hebben en laat ze het 1e speeltje los. Ook al duidelijk dat ze rechtshandig is, want ze doet alles vnl met haar rechterhand.
En vande week, ik heb het niet zelf gezien maar gehoord van de verpleging heeft ze zelf iets ingedrukt, of aangeraakt zodat er lichtjes gingen branden en geluidjes uit kwamen. Dus ja ook zo'n sprongetje!!
Groetjes Pauline

Wat goed zeg!!
Olivia houdt het sowieso maar 1,5 uur vol tussen de voedingen, maar een half uurtje in de box is haar max. We zetten haar daarna in het wipstoeltje van Fisher Price. Daar zitten wat lampjes/geluidjes in en die vindt ze machtig interessant.
Zit Renske ook zo hardop te lachen in de box? Ik vind dat zo heerlijk!

Olivia probeert nu ook af en toe te grijpen. De bewegingen van haar arm zijn veel gerichter. Maar echt aanraken lukt nog niet.

Marit kan zich ook prima langere tijd vermaken in de box. De nijntje mobiel vind ze erg leuk en tegenwoordig hebben wij ook een babygym en daar slaat ze hard tegenaan.
Ze brabbelt en lacht ook erg hard dan. Echt een heerlijk geluid.

Oh wat stom zeg, ik typ gewoon de verkeerde naam. Ik had het over Renske, moet Lycke zijn natuurlijk ;)
Heb dat nog weleens vaker, pak ik Lycke en zeg dan Renske, hihi.

Maar ze ligt ook vaak hardop te lachen in de box, zooo lief.

Leuk dat de baby's zo lachen en brabbelen, gezellig klinkt dat he op de achtergrond

Marjolein kan zich ook goed vermaken in de box. Ligt te spelen of te kijken. speelt liever zelf dan dat ze lang op schoot zit.. dan gaat ze wippen en wil ze zelf liggen..
M

Terug
Bovenaan