kunnen jullie helpen bij mijn voedingsschema?

Hoi

Even advies nodig van jullie. Ik ben afgelopen maandag op het CB geweest, en Kris moet over een week of 2 van zijn late voeding af. Nouja moeten is een groot woord.
Nou wil ik daar volgend weekend mee gaan beginnen.
We starten daar expres in het weekend mee, mocht hij 's nachts toch komen voor een voeding.
Nou wil ik ook een fruithapje gaan geven. Ja ik weet het, dat mag nog niet, maar dat scheelt dan nog maar 4 weekjes.
Hoe doen jullie dat met het schema, hoe laat de eerste voeding, wanneer fruithapje, etc.
Ging het bij jullie goed, die laatste voeding eraf? Of zijn ze veel wakker geweest 's nachts? Dan weet ik wat ons een beetje te wachten staat  
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Liefs Ellen mv Kris (01-09-2006)

Bij Isa (6,5 mnd) is het op het moment ook zo ongeveer:

8.00 u  fles
10.00 u fruithap
12.00 u fles + korstje brood (ook errug leuk!)
15.30 u fles
17.30 warm hapje (groeten+aardappeltje en 2/3 x per wk vlees/kip)
18.30 u fles

Ik red het bij Isa niet om de laatste fles om 19.30 - 20.00 u te geven, ze valt tijdens haar fles van ca. 18.30 u al bijna in slaap.

Maak jij je kleine wakker voor de fles van 20.00 u of blijft die op tot die tijd? Ik blijf die schema's lastig vinden, ben er nog niet helemaal uit wat nu voor Isa het handigst is (en, wat eventueel ook haar doorslapen 's nachts zou kunnen bevorderen!!)

Grtz. Poppetje71, mv Isa

he he

aaron (2/9/06)  is nu 20 weken en krijgt ook al zijn fruit en groentenhapje, hij vind het echt geweldig!!
dit is zijn schema:
8:00        fles 240cc
10:00    fruithapje
12:00   fles 240cc     (naar bed)
16:00   fles 240cc
18:00   groentenhapje
20:00   papfles 240cc (naar bed)

en dan slaapt hij door tot 7:00 de volgende ochtend..

heel veel succes verder met je schema, hoop dat je er snel uit komt!!

groetjes brigit

Yoëll (geb 10 sept) heeft het volgende schema
8 uur                   fles 210cc + 7 schepjes friso
10 a 10.30   fruit (half a 3 kwart appel of peer of banaan)
12.30                  fles 210cc + 7 schepjes friso
15                           thee of sap (vind hij niet zo gewelidig)
16.30                 fles 210cc + 7 schepjes friso
18.30                 heel potje groente (vanaf 4 mnd)
21 a 21.30   fles 210cc + 7 schepjes friso + 2 eetlepels nutrix

Groetjes Pauline mv Yoëll

Hoi
Hartstikke bedankt voor jullie hulp. Ik ben gisteren nog even op het CB geweest. Kris drinkt zo onrustig, de late voeding is waarschijnlijk echt teveel voor hem.
Vandaag zijn we begonnen met 4 flessen.
Hij had om 20:00 de laatste fles en lag er om 20:30 in.
Morgen krijgt hij zijn eerste fruithapje (vandaag moest ik werken, en ik wil natuurlijk zijn eerste hapje zelf geven)
Het zal mij benieuwen wat hij er van vindt, en hoe het vanacht gaat natuurlijk.
Nog 1 vraagje, ik geef 180cc met 6 scheppen, ik zie dat jullie meer geven. Zou dat te weinig zijn? Kris weegt nu 7 kilo
Groetjes Ellen mv Kris (01-09-2006)

hoiu hoi

wij geven de eerste 2 flessen 180 en de laaste fles van half 8 210, tja ik zou kijken hoe je kindje drinkt, gaat ie meer vragen dan zou ik hem gewoon 210 geven. maar dan is even passen en meten, of ik zou het hem gewoon aanbieden 210 en dan kijken wat ie drinkt, en dan van daaruit na een aantal dagen beslissen of je hem 210 of 180 aanbiedt, suc^6

Terug
Bovenaan