Kunnen jullie het geslacht zien? 14 weken

<p style="text-align: center;">Hallo dames, </p><p>Gister hebben wij een geslachtsbepaling laten doen. De verloskundige dacht een meisje te zien maar helemaal zeker was ze niet. Wat denken jullie? Eerste foto is de nub en de andere is tussen de beentjes gemaakt. </p><p> </p><p> </p><p></p><p></p>

Ik kan de foto ook niet zien.. Toevallig heb ik vorige week een topic geopend betreft onze geslachtsbepaling met 14 weken. 
De echocopist kon ons niet met zekerheid het geslacht vertellen omdat het nog echt te vroeg is maar ze gokt een jongetje.. Vorige zaterdag met 14+5 weken een nieuwe echo en toen was de gok een meisje dus nog steeds geen zekerheid. 
Aanstaande zaterdag met 15+5 weer een echo, hopelijk dan wel 100% bevestiging. 
Onze verloskundige hoort nog te vaak fouten met 14 weken dus neem het zekere voor het onzekere en boek een tweede pretecho voordat je de hele babykamer + garderobe aanschaft ;-).. Desondanks ben ik wel heel benieuwd naar de foto's! Kun je die nog een keer plaatsen? 

Ik zie geen foto's helaas.
Wij hebben met 14+6 een geslachtsecho laten doen en het was toch echt overduidelijk een jongetje! Piemeltje was erg duidelijk zichtbaar.

Terug
Bovenaan