kunnen jullie je eigen kleding nog aan??

hoi hoi,

Vorige week vrijdag een echo gehad en yes een kloppend hartje en daar was ik echt super blij. (natuurlijk iedereen zal daar blij mee zijn!) haha Maar was voor die tijd wel heel erg onzeker er over.   Nu heb ik mijn echo gehad en nu bewoog d kleine niet maar het hartje klopte wel. Daar hoef ik me toch geen zorgen om te maken????

Maar mijn andere vraag was eigenlijk. Kunnen jullie je eigen broeken nog aan?? Ik ben zwanger van de 2de en dacht dat het wel wat sneller zou gaan. Maar ik weet het niet.

Liefs Nathalie

hey hey

Nou ik ben bijna 12 weken zwanger en ik pas mijn eigen broeken al een poosje niet meer! Tuurlijk kon ik ze nog aan maar ja als ik dan ging zitten (later ook staan) dan zaten ze me zo strak dat het echt zeer ging doen! Nou dan maar lekker zwangerschapsbroeken aan en dat luchte echt heel erg op. Op mijn werk moet ik altijd een rok met panty's aan maar ik heb het afgelopen week aan iedereen vertelt dus ik mag nu een broek aan want het deed gewoon zeer!!

Vanmiddag ga ik nog even shoppen voor wat shirtjes enz! Enne bij mij is mijn buikje gewoon echt al gegroeid! Je kunt het echt al zien en ben nog geen gram aangekomen!

liefs

Ook bij mij is er geen ontkomen meer aan. Heb sinds een week of  4 de positiekleding weer aangedaan want kon mijn broeken gewoon niet meer dichtkrijgen! Het is dan ook al de 3e dus dan gaat het allemaal wat sneller.

wat betreft de echo. Ik heb met 9 weken een echo gehad en het kindje hebben we ook niet zien bewegen, volgens de verloskundige bewoog het 1 keer, maar wij hebben niks gezien. Ze kijken gewoon of de groei een beetje overeenkomt met wat je menstruatie liet zien en of er een hartje klopt. Zou me geen zorgen maken hoor

Groetjes Marjanne

Onze boef wilde tijdens de echo ook niet bewegen en gezien de positie van zijn/haar armpje heb ik sterk het vermoeden dat ie heerlijk duimend aan het slapen was...

En tja, ik ben ook al over op de positiebroeken. Zit gewoon een stuk lekkerder. Geen irriterende knopen en ritsen meer...

ik heb onlangs (voor dat ik wist dat ik zwanger was) en broek gekocht en die kan ik nu niet meer aan.. gelukkig had ik mijn oude broeken nog niet weggegooid aangezien ik in het afgelopen jaar ruim 20 kilo ben afgevallen.. dus die broeken pas ik gewoon nog... alleen de knoopjes zijn heel vervelend.. binnenkort ga ik samen met mijn moeder shoppen voor positie kleding.. ik ben nu bijna 12 weken zwanger en bij mij is er wel wat te zien maar aangezien ik toch best veel ben afgevallen is het voor anderen dan weer niet zichtbaar.... zelfs met me zwangerschap blijf ik afvallen...

Hoi,

Ik pas mn kleren nog wel, maar zit wel strak, vooral mn spijkerbroeken zitten niet erg lekker als ik zit. Maar toch probeer ik ze zo lang moogelijk te dragen.
Ik heb al 2 positiebroeken gekocht, maar vind dat nog een beetje vroeg voor.
Ik draag zoiezo veel stretsch jurken, die zitten nog heerlijk. Leuke riem erom en dat verbergt mn buikje nog.

Groetjes, Ris 13.4 weken van nr 3!

Hoi,

Ik begon eraan te denken mijn zwangerschapskleding weer van zolder te halen maar na een extreem misselijke week en vier kilo lichter hoeft dat even nog niet....

Zal vast snel weer wegtrekken......meestal krijg je die kilo's dubbel en dwars terug.

Terug
Bovenaan