Kunnen jullie me helpen????

Hallo ff een vraag:
Ik word morgen om 7 uur ingeleid in het zh en heb nog een zoon van drie en half en daar is vanmiddag pfeiffer bij ontdekt.Ik direct aan de huisarts gevraagd of hij dan wel bij de baby's mocht wist ie het nie!!!!!!!!En toen heb ik het ziekenhius gebeld en die zouden mij terug bellen maar hebben ze nog steeds nie gedaan en ik wil het graag weten want ik denk dat ik het morgen vergeet te vragen dus zouden jullie het weten zlavast bedankt hoor
 
Pfeiffer heet ook wel kissingdecease. Als je een beetje oplet dat je zoontje niet je baby's gaat kussen of gaat hoesten/niezen in de richting van je baby's en goed de handen wassen voor hij je baby's aanraakt, lijkt het me niet zo'n probleem hoor.
Maar het duurt morgen wel even voor je de inleiding inwerkt, dus als je het op een papiertje schrijft en meeneemt, denk ik dat je morgen tijd (en aandacht/energie) genoeg hebt om het nog even op de afdeling te vragen.
Veel succes morgen!
 
Toen ik pfeiffer had mocht ik niet op kraamvisite, maar dat was voor het geval dat, je weet nooit. Wat vervelend voor die kleine druif trouwens! Zo jong en dan al pfeiffer, zorg goed voor die kleine man hoor en veel sterkte voor je bevalling!
 
Pfeiffer kan je inderdaad krijgen via speeksel,via zoenen bv maar ook via hetzelfde glas drinken.Wat bij mij hielp waardoor ik sneller beter werd(in totaal 6 maanden inm ijn bloed met nog een lange nasleep van vermoeidheid)Echina force van Vogel.Helpt de weerstand.
Beterschap en hoop op een goede bevalling voor je!
 
Terug
Bovenaan