kunnen jullie me helpen?

Hallo,

Ik weet even niet meer wat ik moet doen, misschien heeft één van jullie het zelfde als ik meegemaakt en kunnen jullie me raad geven.

Ik ben gisteren gestart met primolut om de menstruatie op tewekken. deze kuur duurt 10 dagen en ik moet 3 maal daags een pillentje slikken. het probleem is nu dat ik heel licht bloedverlies heb dit is om 17.00 uur vanmiddag begonnen. moet ik nu door gaan met de kuur of stoppen.

helaas is het nu weekend en kan ik de gynacoloog niet bereiken. als de menstruatie doorzet dan zou ik op de 3 cyclusdag met clomid beginnen.

herkent één van jullie dit en zoja wat hebben jullie gedaan stoppen met primolut of doorgaan.

groetjes hilda

Ik heb er helaas geen ervaring mee, dus kan je geen goed antwoord geven...
Misschien kun je naar de weekendpost van je huisarts? Daar zijn ze (neem ik aan wel een beetje) bekend met primolut en kunnen je advies geven??

Sterkte meid!

Liefs Daisyi

Zegt anders de bijsluiter iets? Het lijkt me dat het niet nodig is om door te gaan met je kuur als je menstruatie op gang is gekomen, maar ja, ik ben geen expert. Misschien kan je vandaag nog doorgaan met slikken en morgen de gyn bellen. Die ene dag zal het verschil niet maken denk ik.
Succes!
Esk

ook in het weekend kun je het ziekenhuis bellen. de verloskamers. er is altijd een gynaecoloog aanwezig, en je dossier kunnen ze altijd inkijken, dus als je erg twijfeld kun je altijd bellen

En anders de huisartsenpost bellen. Ik werd van de primolut alsnog niet ongesteld dus kan je niet verder helpen, maar ik zou gewoon het ziekenhuis proberen en anders dus de huisartsenpost.

Terug
Bovenaan