kunnen jullie mij gerust stellen?

A

Anoniem

Guest
hoii
ik zat net op de wc en toen zag ik een heel klein bloedstolseltje in de wc liggen,een heel klein stolseltje met slijm eromheen,  voor de rest komt er niks!ik ben de hele week al misselijk en heb zere borsten! woensdag is mijn nod?! is dit normaal of herkent iemand dit? kan het zijn dat ik zwanger ben of denken jullie dat dit het begin is van mijn menstuatie? ik heb dit nog niet eerder meegemaakt!
nou ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen!

hoi
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik verlies ook altijd wat kleine slijmerige bloedstolsels voordat ik ongesteld wordt.   Maar misschien kan het ook met de innesteling te maken hebben, heb bij mijn laatste zwangerschap ook wat bloed verloren met de innesteling.
groetjes Mel

het is niet echt bloed haha heb het ffies uit de wc gehaald met een wc papiertje maar het is echt een stolsel.ik heb normaal nooit dat ik bloed verlies voordat ik ongesteld moet worden!heel raar vind ik het hoor hoop op meer reacties in ieder geval bedankt voor jou reactie

Dan maar afwachten op woensdag??? Dan weet je mss meer, als je deze week ongi word weet je dat het daarvan is word je het niet kun je gaan testen :) dus of mss vanwege ongi of toch innesteling... succes!!!

Liefs Manon

Terug
Bovenaan