kunnen jullie mij misschien een antwoord op mijn vraag geven????

A

Anoniem

Guest
Hallo ik had een vraagje aan diegenen die al heerlijk zwanger zijn!!!
hadden jullie voor dat jullie zeg maar wisten dat jullie zwanger waren ook last van een bredere en donkerdere tepelhof???
Ik ben sinds een maand gesotpt met de pil en sinds een dag of drie heb ik dit??
ben erg benieuwd of er meer zijn die dit   hebben of hadden en of dit een teken kan zijn dat ik zwanger ben!!
Alvast bedankt groetjes Miranda

Hoi Engeltjuh,

ik moet zeggen dat ik er eigenlijk van tevoren niet op gelet heb omdat ik niet met zwanger worden bezig was, maar nu... Nee, niet breder, niet donkerder, alleen zitten er wat bultjes op mijn tepelhof, en dat is wel sinds de zwangerschap. Maar aangezien ze nu niet breder en donkerder zijn, zullen ze dat van tevoren ook niet zijn geweest. Maarja, dat is mss bij iedereen anders.

Groetjes Sharon

8wkn+3

Het kan ook te maken hebben met het stoppen met de pil, en daardoor weer andere hormoonhuishouding.
Maar hier ook grote donkere tepelhoven, al vanaf het begin  van de zwangerschap.
Dus wie weet... Spannend!
Groetjes Soela

pas later "last"van gekregen kan inderdaad aan de pil liggen...

dus de kans ik groter dat het ontpilen is dan een zwangerschap???
ik wist namelijk niej dat je door ontpillen ook een bredere en donkerdere tepelhof kunt krijgen
ook heb ik wat van die bobbeltjes op mijn tepels!!!

verder niemand??er zijn toch wel meer die dit ook hebben gehad ofzo???

Hoi

Ik had een week voor mijn menstrustie ( was dus net zwanger ) wel meer bultjes.
Nu ben ik 9wk en 1 dg zwanger, en jeuken mijn tepels meer, en zijn ook donkerder en groter...

Dus wie weet, meid.
Succes en ik hoop dat je zwanger bent.

Liefs Debbie

ps ik ben 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en mijn borsten waren niet anders in die tijd.

Hoi kyrabella
dankjewel voor je reactie!!!
Ik houd er natuurlijk ook rekening mee dat het ontpilen zou kunnen zijn..maar ik vindt et toch wel vreemd dat je borsten dan zo kunnen veranderen
zelfs mijn vriend zegt van jeetje wat zijn je borsten dik geworden...
en mijn tepels worden niet echt bruiner maar het is vooral mijn tepelhof die bruiner wordt!!
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik ervan denken moet

Terug
Bovenaan