Kunnen jullie mij misschien een beetje verlossen uit de onzekerheid???

Hallo allemaal,

Vanmorgen heb met mijn stomme kop een zwangerschaptest gedaan.( Een test die beweerd dat hij gebruikt kan worden 6 dagen na de ovulatie omdat hij zo gevoelig is.  Nu heb ik 6 dagen geleden de inseminatie gehad.)
Eigenlijk had ik gewoon moeten wachten tot mijn NOD maar ik kon het niet laten omdat ik al ongeveer 3 daagjes een beetje misselijk ben: Let op--> niet sochtends, maar savonds!!!   Niet heel erg maar voel me dan gewoon niet helemaal lekker en ben een beetje boerderig.
Ook voel ik af en toe vooral aan de linkerkant van mijn onderbuik, steekjes.
Verder voel ik sinds vanmiddag wat pijnlijke borsten als ik aan de zijkant druk...maar dit heb ik ook vaak   als ik ongi moet worden.

Nu verschenen er op de test vanmorgen 2 streepjes,   (eerdere maanden zag ik maar 1 streep meer niet,,,dus steeds heel duidelijk niet zwanger)
Daarna gelijk een clearbleu gedaan maar daar was het nog veel te vroeg voor en hij gaf NIET ZWANGER aan.

He gatsie nu zit ik me helemaal onzeker te maken want ben ik nou wel of niet zwanger. De testen zijn op..vanavond ga ik nog naar een vriendin die dezelfde testen thuis heeft liggen.

Wie heeft er misschien ook al voor haar NOD een positieve test gehad of wie kan mij er misschien meer over vertellen.

ALVAST HEEL ERG BEDANKT!!!!

Lfs Niek

Hoi Niek,

Als je 2 strepen ziet ben je echt zwanger!! Dus gefeliciteerd!
De ene test is gevoeliger dan de andere test, maar zwanger is zwanger.

groetjes Mariska

Hoi Niek,

Ik heb ook een digitale test gebruikt en die gaf niet zwanger aan. Toen ik de teststrip uit de koker haalde, zag ik wel 2 streepjes, 1 heel erg licht. Daaraan heb ik geconcludeerd dat mijn hormoon nog te laag was. Ik had nl ook te vroeg getest. Toen op mijn NOD dag getest en toen gaf de digitale test zwanger aan.

Dus ik zou nog even wachten tot je NOD en dan nog een digitale test doen. Dan weet je het pas zeker. Moeilijk om te wachten, ik weet het. Is niks aan te doen.

Succes.

Yvonne

Heey!

Een streep is een streep dus van harte gefeliciteerd!
Ikzelf heb 2 dagen voor mijn NOD getest en toen gaf de clear blue juist zwanger aan, en de andere test duurde nog tot 2 dagen NA mijn nod voordat die positief werd.
Dus als je test gewoon 2 streepjes heeft, ben je gewoon zwanger!!!
Superrr joh, geniet ervan!

Liefs Maaike

de ene test is gevoeliger dan de andere, maar je hebt in dit geval wel HEEEL vroeg getest! Even chillen en gewoon volgende week weer een test doen.
Succes (met wachten)!

hai hai,

Ja klopt, ik heb wel heel vroeg getest. Ik las in de bijsluiter dat het zeergevoelige testen waren en dat je die al 6 dagen na je ovulatie kon gebruiken...ik dacht, laat ik het er eens op gokken.
Vanmorgen weer een gedaan en die kreeg ook 2 streepjes...alleen nu duurde het ietsje langer voor hij kwam.

Nu ga ik pas woensdag weer testen om te kijken of het streepje er nog is, of dat hij lichter of donkerder word.

Ik heb Pregnyl gebruikt (hormonen)...eerder teste ik 3 dagen na de Pregnyl al om te kijken of het hormoon (van de pregnyl) nog in mijn lichaam zat. Dit was er steeds na 3 dagen al uit...de test gaf dan negatief aan. Dit deed ik zodat ik niet hoefde te twijfelen aan de test als ik 2 weken later zou testen en hij zou positief zijn (dan zou ik dus weten dat het niet door de Pregnyl kwam) Snappen jullie het nog???

Dan zou het nu toch wel vreemd zijn dat de pregnyl nu na 9 dagen wel nog in mijn lichaam zit.
Word er gek van.
Heb pijn aan de borsten, zelfde als dat ik ongi ga worden, en ook ongeveer een weekje van te voren.

Bedankt voor jullie reactie's dat doet me echt goed.

Gr. Niek

Ik hoop het, dat ik zwanger ben. Ben nog steeds onzeker ondanks de 2 positieve testen.
Ik heb ook nog zo vroeg getest. Vandaag over een week is pas mijn NOD.
Heb gevoelige borsten als ik aan de zijkant druk...beetje spierpijnerig. Verder valt het mij op dat ik al dagen savonds wat misselijk ben...alsof ik vol lucht zit.
Verder heb ik me gisteravond klem gegeten met van alles wat ik maar kon vinden.
De pijn in de borsten zegt me niet zoveel want dat gevoel heb ik ook als ik ongi ga worden (een weekje van tevoren soms al)
De aan de zijkant van mijn onderbuik heb ik sinds gister niet meer gevoelt zoals de 2 dagen daarvoor.
Morgen of woensdag maar kijken of het streepje er nog is, of misschien donkerder, lichter of helemaal niet meer (hoop het niet)
Ooooh ik voel me echt zo dubbel...ene keer denk ik positief, maar dat kan met een minuut zo weer omslaan.

Lfs Niek

Terug
Bovenaan