kunnen jullie ook nergens anders aan denken?????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
wordt helemaal gek van mezelf,kan nergens anders meer aan denken dan aan de bevalling.
ik heb gewoon zere vingers van het schrijven in m,n dagboek,hihihi.
ben zo verschrikkelijk benieuwt van hoe het gaat beginnen.
ik heb wat dat betreft alles al meeemaakt,bij de eerste begon het met ween,bij de tweede met het verliezen van de slijmprop,bij d ederde met het verliezen vanhet vruchtwater,bij de vierde begon het met ween en bij de vijfde met ween en het verliezen van het vruchtwater.
dus hoe zaql het nu beginnen??
heb er gewoon echt zin in om de kleine in m,n armen te sluiten,heerlijk!!!!
nou ga maar ff verder met schoonmaken uit pure verveling want alles is al schoon maar goed moet toch wat he.
wat doen jullie om de tijd en je gedachten ergens anders aan te besteden?
of ben ik de enige die zo verschrikelijk met de bevalling bezig is?
liefs sil

Hoi Sil,

ik weet precies wat je bedoeld. Nou kun je al zo slecht vooruit en je wil nog van alles.
Nou is gisteren mijn vader geweest en die weet wat poetsen is (ws een van de weinige mannen). Heeft gestofzuigd, de vloer geschuurd gedweild. Ik voel me dat zo nutteloos en mag niets van hem.
Dus ik lees veel, computer veel(zeker op het forum), puzzelen. Tv of dvd kijken en met de oudste spelen. Al wordt dat laatste steeds moeilijker.
Nu ben ook aan het frubelen voor  de traktatie op de creche en de bedankjes voor de kinderen na het kraambezoek.
Tja je moet wat he.

Nog even
Succes

Groetjes Miranda

Weet precies wat je bedoeld: ook ik kan sinds het verliezen van mn slijmprop nergens anders meer aan denken...
Ik had verwacht dat t nog wel ff zou duren, ben namelijk pas 36w 5d zwanger, maar na zo'n teken ga je op elk pijntje en krampje letten...
Ik probeer nog een beetje te leren voor  mijn toets op donderdag, maar dat gaat erg moeilijk en ik denk dan ook steeds heeft t wel zin? misschien ga ik voor die tijd nog bevallen... Aan de andere kant kan het zo ook nog weken duren en als ik dan die toets heb laten schieten baal ik zeker van mezelf....

Was het met mn eerste bevalling toch makkelijker: geen voorweeen of enige andere aanwijzingen tot aan de 40w, had er toen genoeg van en heb de 'sex methode' uitgeprobeerd en ja hoor, de volgende morgen werd ik wakker met weeen...

Dan is het dit keer toch veel onzekerder....
Tja, afwachten dan  maar....

Veel liefs Nika

Ben met mijn vorige zwangerschap ingeleid dus ben eigenlik wel benieuwd of ik het echt aan zal voelen als het begonnen is.Ben nu grieperig en heb een hge bloeddruk en van mij mag ze dan ooknog vandaag komen als het zou kunnen.Maar ja we hebben het niet voor het kiezen he.

37wk en 4dagen

Terug
Bovenaan