Kunnen jullie ook niet wachten???

A

Anoniem

Guest
Of ben ik de enige die elke dag aftelt????

Zondag zit er voor mij al 2/3de deel op van de zwangerschap: we willen ons hummeltje zoooo graag leren kennen. Natuurlijk moet ie dat  laatste deel ook nog lekker in mn buik blijven zitten, maar we kunnen niet wachten tot het 18 februari is!
We zijn nu 10 jaar met zn tweetjes geweest, ik ben benieuwd hoe het straks met zn 3tjes zal zijn. Iedereen zegt dat er dan zoveel verandert, maar daar kan ik me nog niks bij voorstellen.

Liefs Muizeke
26 weken en 3 dagen zwanger

hoi hoi muizeke

ook wij kunnen niet wachten wil gewoon weten hoe ze eruit ziet en alles wil met der knuffelengelukkig voel ik der heel veel elke keer als ze me schopt of de hik heeft moet ik gewoon lachen al is het midden in de nacht en ik voel het ik kan er niet eens sjaggie om worden haha
we hebben ook de babykamer zogoed als klaar en kijk nu elke keer zo gaaf de kast vol met kleertjes de zwitsal geur die er hangt door de builtjes heerlijk nu ons kindje nog hihi.
af en toe snap ik het nog niet hoor dat onze kleine meid in mijn buik zit zo raar en zo mooi tegelijkertijd als ik er aan denk moet ik soms maar zal wel door de hormonen komen haha

nou ik stop is weer lang genoeg hihi

groetjes patricia

Heel herkenbaar, dat heb ik dus ook, dat ik moet lachen als ik hem/haar (of ukkie zoals we de baby nu noemen) voel schoppen, dan denk ik straks ben je niet meer weg te denken uit ons leven en nu weet ik nog niet eens hoe je eruit ziet  en of je een jongen of een meisje bent. Ach ik moet gewoon geduld hebben, maar dit is zooooo ontzettend leuk, kan niet wachten tot ik met ukkie straks lekker buiten kan wandelen en aan iedereen kan laten zien!

Liefs Muizeke

Hoi meiden,

ik krijg het ook steeds moeilijker om te wachten op ons kleintje...
Pffff... het duurt echt wel lang dat wachte... Ben al thuis van mijn drie maanden en het wordt echt wel tijd dat het komt, hehe... Maar toch is het beter dat ze nog eventjes blijft zitten, want dit zou nog wel wat vroeg zijn... ben nu 33 weken en 5 dagen, dus...

Wachten duurt toch zoooo lang, mannekes toch...
En toch probeer ik nog zoveel mogelijk te genieten van mijn zwangerschap...

TOY TOY nog meiden!

Liefs,
van ons...

hier nog even mijn banner!! hehe...
Heb het nog maar pas onder de knie, hihi
maar ik krijg de kleur blijkbaar niet veranderd, maar kom... zo is ie goe, hehe...

Hihi,

Ik weet precies hoe jullie je voelen, "voor-het-eerst-mama's"!
Ik had dat ook bij mijn eerste. Dat langs de wieg lopen, fantaseren dat je kleintje er al in ligt, maar dat kan helemaal niet, want je hebt geen idee....
En al die mensen die je vertellen dat je leven op zijn kop komt te staan, je kunt het niet meer horen, jaja het zal allemaal wel...
Hoe erg het op zijn kop staat, dat weet je pas achteraf...

En ook nu heb ik dat wel weer, hoor! Ook nu weet ik natuurlijk niet wat voor kindje het wordt, licht, donker, groot, klein, druk, rustig.... je moet het allemaal maar afwachten. En waar ik vooral zo benieuwd naar ben, is hoe mijn oudste gaat reageren op haar broertje of zusje...

Ooooh, ik kan niet wachten!!!
Maar doe het toch nog maar even...

haha wat grappig dat het zo herkenbaar is! Er zit inderdaad niks anders op dan deze 3 maanden nog rustig afwachten!

Jullie ook allemaal veel plezier nog met jullie zwangerschappen!

Liefs Muizeke

Terug
Bovenaan