Kunnen maillotjes al?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mette heeft nu mt 56 maar sommige dingen in 62 vallen klein dus die kan ze al snel aan denk ik. In die maat heb ik een paar jurkjes van joggingstof zeg maar maar voor blote beentjes is het te koud. Is het nog te vroeg voor een maillot of kan het al. Ik vind het nogal winters staan namelijk. Hoe lossen jullie dit op als je een jurkje aan doet nu? Ik heb ook wel eens gezien dat er babyleggings bestaan maar waar koop je die?

x ing

Hoi Inge!

Hoe gaat het nu met je kleintje? ik hoop al wat beter!!
Maillootjes kunnen al hoor das echt geen probleem. Kyra heeft ze ook aan en vind het niet vervelend of wat dan ook! En winters is het niet hoor.... Smorgens is het nu al zo koud   dat het niet echt uit maakt en mocht het dan nog wel mooi worden dan kan je altijd nog alleen sokjes aan doen. leggings kan je kopen bij de "betere" kinderkleding winkel. in ieder geval heb ik ze toen daar gevonden. Kyra heeft ze ook aan en het staat echt schattig :) Moet wel zeggen dat ze dan ook sokjes aan heeft want anders is het te koud!

Groetjes,

Frieda

Hoi,
Ik doe het nog met blote beentjes en sokjes. Mijn dochter is niet zo kouwelijk aangelegd (net als ik) dus kan het nog prima. Mochten we weggaan met de auto, dan krijgt ze in de maxicosi er een dekentje/omslagdoek overheen.

Ik vind wel dat maillotjes al kunnen!! Ik heb een dochter van 8 weken en ik ben zelf al niet zo'n rokjes en jurkjes persoon en ik trok mijn dochter een jurkje aan met sokjes eronder en het stond belachelijk!!! Zij staat veel stoerder met een broekje en truitje maar ja, een rok en jurk hoort erbij zeggen ze, dus ik heb een maillot gehaald en die eronder gedaan, dat stond een stuk beter!

Groetjesss Karmen
Mama van Liz 11-07-2007

Ik vind ook wel dat maillootjes kunnen hoor... Maar wat ik zelf ook heel erg leuk vind, om er een leuk broekje onder te doen. Zo heb ik vandaag bij de zeeman een heel leuk jurkje gekocht in licht roze, met in dezelfde kleur een broekje eronder. Zo onwijs schattig!!! Dan is het jurkje eigenlijk meer een tuniekje, maar goed....

Ja moontje, dat vind ik ook leuk, maar daar maak je het behalve schattig ook wat stoerder mee..
Ik ben al niet zo van het roze (wat je dus van kraamvisite ongevraagd alleen maar krijgt) en ik probeer het dan altijd wel leuk te maken met een stoer truitje of broekje erbij hahaha

Hoi hoi
Ik heb Vera al heel snel een maillotje aangedaan. Want wat is het verschil? een broekje met sokjes of een maillotje?
Ik ben zelf niet echt kouwelijk aangelegd, maar als ik niet met blote benen ga lopen, dan Vera al helemaal niet. Zij ligt toch heel veel stil.
Ik heb ook een baby legging gekregen van mijn schoonzusje. Zij had deze gekocht bij Tuunte. Moet eerlijk zeggen dat het wel schattig staat, maar dat ik een maillot prettiger vindt.
W.b.t. een broekje onder een jurkje, dat heb ik ook vaak gedaan en dan met een witte 3/4 broek, met en zonder ruches. Staat idd een beetje stoerder dan met een maillot.
nou ik zal de kleine maar eens aan gaan kleden. Ik denk dat ik haar een jurkje aan doe (met maillot haha)
groetjes daan

Hoi Inge

Zelf heb ik bij prenatal maillotjes gehaald want die vallen niet zo ruim,bij mijn dochter zaten de maillot in de kleinste maatjes te ruim om de benen(das echt geen gezicht!),ja van wie ze die slanke benen heeft?Niet van ons,haha! Ik vind dat maillotjes al wel kunnen,anders is het veel te koud! Ik doe ook wel eens een broekje onder een jurkje,bij sommige modelle staat dat wel erg leuk en stoer!

groetjes Lente

Terug
Bovenaan