Kunnen waterpokken op de tong zitten?

Oke, het onderwerp zegt het al, kunnen waterpokken op de tong zitten? Lukas heeft dus ook allemaal bultjes op zijn tong. Ik heb de HA al gebeld en die zei dat het kon. Maar ik stel natuurlijk meer vertrouwen in dit forum.

Ik weet nog niet of het waterpokken zijn of idd de zesde ziekte maar ik gok nu op het eerste.

Annemiee

Sorry, aan mij heb je weinig vrees ik.... Ik heb wel een hubbie met waterpokken gehad en die had ze niet of nuawelijks in zijn gezicht... ( Zoent een stuk lekkerder!)
Maar ik vind het wel leuk om te lezen dat je zoveel vertrouwen hebt hier!!   Ik ben er ook blij mee hoor! Ik mag graag meelezen en vergelijken en zo af en toe zitten er geniale tips&trics bij hier op 't forum! Succes ermee!

Knuf voor de zieke, -X- Marieke

hoi hoi,

Volgens mij kan dat idd...ik werk op een kdv en heb het wel eens gehoord...wat een sneu gezicht he al die waterpokjes, maar dan heeft hij het maar gehad,bijna   niemand komt er onderuit en beter nu dan als ze volwassen zijn...de 1 heeft alleen meer geluk dan de ander. Sommigen zitten er echt heeeleemaaal onder en de ander heeft een paar op het gezichtje en  nog wat  op het lijfje.

beterschap

liefs leetje 1981

Hoi Annemiek,

Ja waterpokken kunnen ook op de tong en in de keel zitten..... heeft mijn oudste ook gehad, tot tussen zijn tenen aan toe.....

Beterschap voor je kleine...

Terug
Bovenaan