kunnen we geen verzekering afsluiten ofzo?

A

Anoniem

Guest
Haha raar onderwerp maar tegenwoordig kun je je overal voor vezekeren.
Zouden we geen verzekering af kunnen sluiten voor een zwangerschap?

Ik wordt zelf zo moedeloos van de eerste was ik in 2 maanden zwanger en nu zitten we inmiddels in ronde 12 voor een tweede.
Iedere keer weer die teleurstelling van het ongesteld worden en negatieve testen ik ben namelijk niet helemaal regelmatig ongesteld.
Iedereen maar zwanger 2 vreindinnen van mij vorig jaar bevallen van een tweede en we waren met de eersten tegelik zwanger.
Mijn stiefzusje afgelopen zaterdag bevallen en mijn schoonzus moet nog 3 weken voor de uitgerekende datum overgins was ik bij de eerste ook tegelijk met mijn schoonzus zwanger.
Nou ja er zal voor ons ook wel een dag aanbreken dat wij de familie kunnen vertellen dat wij een tweede verwachten.
Mijn schoonfamilie weet echter niet dat wij voor een 2e bezig zijn en gaan er eigenlijk ook van uit dat het bij ons nog wel even duurt voor wij een 2e willen.
Maar mijn moeder weet wel dat wij heel graag een 2e willen en die zit dan ook met smart te wachten, maar helaas het zit er nog niet in.
Nou het is een heel verhaal geworden geloof ik maar het is wel eens lekker om je gedachet hier met alle meiden te delen.

Liefs Saskia

Alle zwangere dames en dat waren er wel weer wat zag ik van harte gefeliciteerd.

Ik herken het moedeloze gevoel.
Wij zitten ook in ronde 12, alleen van ons eerste kindje.
(Werd afgelopen zaterdag ongi)
Gelukkig om ons heen nog niet zoveel zwangeren.
Ik wil ook heel graag de eerste zijn van mijn schoonfamilie. Mijn eigen zus heeft er al 2.
Mijn moeder en zusje weten ook dat we "bezig" zijn.
Gelukkig hebben we dit forum voor al onze vragen en frustraties.
Tessa

Terug
Bovenaan