kunnen ze met een echo zien of je ongesteld geweest bent

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Kunnen ze met een echo o.i.d. zien of je ongesteld geweest bent. Twijfel nl. of ik laatst wel echt ongesteld was. Plaatste een berichtje dat ik eindelijk ongesteld was, maar het duurde maar 1 dag en was maar een beetje. Hoop dnl. at mijn cyclus wel op gang is gekomen na drie kwart jaar!
gr
jackje

Hoi Jachkje,

Ik heb vorige week een inwendige echo gehad. Alles was heel duidelijk te zien: ik had net mijn eisprong gehad en ook de innestelingslaag die zich in de baarmoeder gevormd had was goed te zien. De gyn. vertelde me dat die laag afgestoten wordt bij een niet-bevruchting en dat dat dus je menstruatie is. Bekend verhaal natuurlijk, maar daaruit maak ik op dat men dus zeker kan zien of je gemenstrueerd hebt. Die laag is dan niet zichtbaar op de echo.

groetjes en succes,

Ginger

Hoi Jackje,

Ik weet zo geen antwoord op je vraag, zou alleen graag wat van jou willen weten. Ben je na het stoppen van de pil meteen driekwart jaar niet ongi geweest of heb je er nog wel ongi's tussendoor gehad? Ik ben nl. een half jaar geleden gestopt en heb nog altijd niets...heb jij er iets voor gehad? En moest je ook onderzoeken ondergaan?

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan